ناظمی:کسر امتیاز تصمیم درستی است

به گزارش دیارمیرزا : سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان امیدوار است که تیمش با انجام یک بازی خوب در زمین گسترش فولاد، با امتیاز به خانه بازگردد.                       ناظمی در مورد ششمین حریف داماش در لیگ برتر گفت: گسترش فولاد تبریز تیم خوبی است که […]

به گزارش دیارمیرزا : سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان امیدوار است که تیمش با انجام یک بازی خوب در زمین گسترش فولاد، با امتیاز به خانه بازگردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ناظمی در مورد ششمین حریف داماش در لیگ برتر گفت: گسترش فولاد تبریز تیم خوبی است که تازه به لیگ برتر آمده و نتایج خوبی هم گرفته است. پس از بازی با استقلال چند جلسه ریکاوری و تمرین کردیم و از نظر روحی، روانی برای این دیدار آماده هستیم. امیدوارم روز جمعه بازی خوبی انجام شود و ما هم دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی داماش در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با گسترش هم فضای ورزشگاه تبریز مانند بازی با تراکتورسازی خواهد بود یا خیر گفت: طرفداران تراکتوسازی بسیار زیادند. گسترش فولاد، به اندازه تراکتورسازی تماشاگر ندارد اما با این حال باز هم بازی سختی داریم و امیدوارم جمعه روز خوب ما باشد.

ناظمی در پاسخ به این سوال که آیا برای کاهش اشتباهات فردی بازیکنانش کاری انجام داده یا خیر عنوان کرد: بله، در بازی‌های قبلی موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که با بدشانسی از بین رفت به خصوص در بازی با استقلال که با بدشانسی مواجه شدیم. هر چند کاری به داوری نداریم که پنالتی ما را نگرفت. باید به صبوری و شخصیت هواداران داماش هم اشاره کرد که با توجه به این موضوع باز هم رفتار بدی از خود نشان ندادند. در طول هفته روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و در ادامه باز هم برای برطرف کردن این نقاط ضعف کار می‌کنیم تا به حداقل برسند.

سرمربی داماش در مورد تاثیر کسر امتیاز از و تاثیر آن روی تماشاگران این تیم گفت: به نظرم این تصمیم تاثیرگذار بود و فکر می‌کنم تصمیم خوبی است. باید شرایطی ایجاد کنیم که مشکلات داخلی استادیوم‌های ما حل شود و حاشیه از ورزش کنار رود. خوب است نتیجه در کنار بازی زیبا و جوانمردانه باشد.

او از مهدوی به عنوان بازیکن محروم نام برد و همچنین اعلام کرد که آبشک را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت

Share