مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: امام (ره) با صدور پیامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ خطر رژیم صهیونیستی را اعلام کردند. وی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز راهپیمایی علیه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و افزود: […]

به گزارش دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: امام (ره) با صدور پیامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ خطر رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

وی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز راهپیمایی علیه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس به منظور حمایت از حقوق قانونی ملت مسلمان فلسطین برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت مشخص شد

اشجری تصریح کرد: مدت ۳۴ سال است که راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مشخص شدن مسیرهای چهارگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: مسیر شماره یک از میدان شهدای ذهاب، خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ تا میدان مصلا است.

وی ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلا را مسیر شماره دو راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت اعلام کرد و گفت: مقر سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و میدان مصلا مسیر سوم راهپیمایی روز جهانی قدس انتخاب شده است.

اشجری با اشاره به مسیر مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ و میدان مصلا برای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت، اضافه کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز جمعه هفته جاری در سراسر استان به طرف میعادگاه‌های نماز جمعه انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به استقرار گروه موزیک آموزش تخصص‌های دریایی رشت به منظور نواختن سرودهای حماسی در میدان مصلا در روز جهانی قدس اشاره کرد و یادآور شد: پرچم فلسطین و حزب‌الله لبنان در راهپیمایی روز جهانی قدس به اهتزاز در می‌آید.

وی با بیان اینکه امسال سید یحیی رحیم صفوی دستیار ویژه مقام معظم رهبری سخنران ویژه روز جهانی قدس در رشت است، اضافه کرد: سخنرانی مذکور قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر انجام می‌شود.

این مسئول به هماهنگی‌های لازم به منظور حضور فعال بازاریان، اصناف و کسبه در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و متذکر شد: تبیین اهداف پنهان و آشکار اقدام‌های تروریستی جبهه متحد غربی – عربی علیه دولت و ملت سوریه از اهداف راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری است.

Share