مدیرکل بنیاد شهید گیلان: روز قدس، روز محکومیت صهیونیسم غاصب است

به گزارش دیارمیرزا احمد اسماعیلی در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا، در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز تجلی دشمن ستیزی و وحدت مردم مسلمان جهان است. وی افزود: دشمنان اسلام هر روز مسلح‌تر از گذشته در مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند و ما باید با حضور خود پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم ضد بشری […]

به گزارش دیارمیرزا احمد اسماعیلی در گفت‏وگو با خبرنگار ایسنا، در آستانه برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز تجلی دشمن ستیزی و وحدت مردم مسلمان جهان است.

وی افزود: دشمنان اسلام هر روز مسلح‌تر از گذشته در مقابل اسلام ایستادگی می‌کنند و ما باید با حضور خود پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم ضد بشری و اشغالگر قدس بدهیم.

اسماعیلی با بیان اینکه قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است، تصریح کرد: قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان و جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری مطلوب و هماهنگی لازم برای راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که یادگار پر ارج امام (ره) است، امت اسلامی با قلبی پر از عطر روح‌بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خود اقتدار و عظمت مسلمانان را به تمام جهانیان نمایش می‌دهند.

وی روز قدس را روز محکومیت صهیونیسم غاصب عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس روز فریاد بی‌امان علیه اشغالگران قدس است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه روز قدس، روز اعتراض به مظلومیت انسان در روزگار ما و محکومیت بیداد، اشغال و حق‌کشی است، افزود: روز قدس میراث امام خمینی (ره) بوده و تاکید بر پیمان مردم بزرگوار در دفاع از آزادی، مقاومت و کرامت انسان است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان روز قدس را نماد آزادیخواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در این روز مردم با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خود را به رخ زیاده‌خواهان عالم می‌کشند.

وی با بیان اینکه آزادی و رهایی روز قدس یک آرمان دائمی و همیشگی است، تصریح کرد: قدس قبله تمام مسلمانان است و همگی در آزادی آن تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند.

اسماعیلی بر مشارکت مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم فهیم، آگاه و عدالت‌طلب ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دمکراسی و حقوق بشر داده و نوعدوستی و عدالتخواهی خود را به اثبات می‌رسانند.

Share