محسن فروزان/طاقت ناراحتی طرفداران داماش را ندارم!

به گزارش دیارمیرزا : دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در آستانه تقابل تیمش مقابل داماش گفت: برای کسب پیروزی به این دیدار می‌آییم و امیدوارم داماشی‌ها بعد از بازی با ما موفق باشند. محسن فروزان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با داماش گیلان خاطرنشان […]

به گزارش دیارمیرزا : دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در آستانه تقابل تیمش مقابل داماش گفت: برای کسب پیروزی به این دیدار می‌آییم و امیدوارم داماشی‌ها بعد از بازی با ما موفق باشند.

محسن فروزان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با داماش گیلان خاطرنشان کرد: در بازی‌های گذشته پیروزی دور از دسترس تیم ما نبود اما با بدشانسی فرصت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد و در بازی اخیر برد را با تساوی عوض کردیم.

وی افزود: همین عامل باعث می‌شد تیم۲های رو به روی ما در نیمه دوم فرصت‌های زیادی به دست آورند که فشار زیادی به ما وارد می‌شد. البته روند تیمی ما نسبت به هفته‌های ابتدایی خیلی بهتر شده و مطمئناً در هفته‌های آینده از گسترش فولاد بیشتر خواهید شنید.

گلر سابق تیم داماش گیلان در مورد تقابل با همشهری‌هایش گفت: داماش نیز با بدشانسی در چند هفته گذشته در نتیجه‌گیری ناموفق عمل کرد. من طاقت ناراحتی طرفداران داماش را ندارم اما محکوم به برد هستیم و برای پیروزی به این دیدار می‌آییم. گسترش تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در زمین خود تنها به پیروزی فکر می‌کند. امیدوارم بعد از این بازی داماشی‌ها در نتیجه‌گیری موفق باشند.

محسن فروزان درباره عملکرد خودش در چارچوب دروازه این تیم گفت: به شخصه از عملکرد خودم راضی‌ام و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. همان طور که گفتم در هر بازی فشار زیادی روی دروازه‌بان وارد می‌شود. با انگیزه‌ای که دارم دو برابر توانم را برای گسترش فولاد گذاشته‌ام. گلری در تیم‌های جوان بسیار دشوار است و امیدوارم در پایان بتوانم به همراه تیمم نتایج خوبی کسب کنیم.

Share