ماجرای عجیب مخالفت نماینده رودبار با کابینه

به گزارش دیارمیرزا شنیده ها حاکی از آن است حکیمی جزو اولین نفراتی بود که با روحانی بیعت کرد در این دولت به بازی گرفته نشد و حتی برای پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که پیشتر به وی قول داده شده بود معرفی نگردید

به گزارش دیارمیرزا همه سایتهای خبری به اظهارات امروز حکیمی رییس ستاد مردمی دکتر روحانی در زمان انتخابات اشاره ای داشتند و همگان یک نتیجه مشابه گرفتند!!!timthumb

اما آیا براستی چنین است، درحالیکه به دلیل خاموش بودن تلفن همراه بعد از این سخنرانی تمام راه های ارتباطی با ایشان بسته است،  شنیده ها حاکی از آن است وی که جزو اولین نفراتی بود که با روحانی بیعت کرد در این دولت به بازی گرفته نشد و حتی برای پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که پیشتر به وی قول داده شده بود معرفی نگردید.ظاهرا همه چیز از آن افطاری آقای خاتمی شروع شد .اینکه چه در آن ضیافت افطاری گذشت بر ما پوشیده است اما آنچه بر ما مسلم است در این جلسه بود که تصمیم گرفته شد حکیمی برای وزارت معرفی نشود.

درهرحال عجیب بود که حکیمی این چنین بر روحانی بتازد و اکثریت کابینه اش را از حامیان فتنه بخواند به طوریکه کمال پیرمؤذن در واکنش به او فریادی در صحن علنی بکشد که سکوت را برای چند ثانیه در خانه ملت حاکم کند.

حکیمی در این سخنان تند گفته است: می دانید که دیپلمات یا سرهنگ بودن شما را پیروز نکرد بلکه لباس روحانیت شما را پیروز کرد.  متاسفانه بعد از انتخابات درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته و به روی برخی از تئوریسین های فتنه ۸۸ باز شد. آیا جز این است که صلاحیت شما با رای شورای نگهبان تایید شد و حتی پیروزی یک مرحله ای شما به خاطر مقام معظم رهبری بوده است. شما از اصولگرایان به عنوان دوستان استیجاری استفاده کردید. من نمی دانم چه مسیری انتخاب شده اما فرزندان انقلاب و رهبری هوشیار و بیدارند.

وی افزود: وقایعی را در انتخابات شاهد بودیم که حق دارم نگران باشم اکثریت اعضای کابینه شما یا اصخاب فتنه اند یا تحصیلکرده غربی. آقای روحانی! چه خبر است و  چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید.

و البته این بخشی ازحرف های حکیمی در ۲۱ مرداد بود، بد ندیدیم سخنانی از آقای حکیمی در ۱۰ تیر ماه هم بیاوریم که در گفتگو با فارس انجام داده است:

” از مرداد ۹۱ از طریق دبیرکل حزب اصولگرای وفاق ملی ارتباط خود با آقای روحانی را آغاز کردم و در آبان ماه پس از ۴ جلسه تصمیم به حمایت از وی گرفتم. دی ماه سال گذشته طی نطقی در مجلس با ابراز دلخوری از افراط‌گری راست و چپ، رسما اعلام کردم کشور و نظام نیاز به فضای عقلانی و اعتدال دارد. من تنها نماینده مجلس بودم که آگاهانه با آقای روحانی همراه شده و از او حمایت کردم و نقش معاون پارلمانی را برای وی داشتم. به دلیل برخی تندروی‌ها در طول فعالیت دولت‌های نهم و دهم در عرصه سیاست خارجی با چالش جدی مواجه شدیم و روابط ما با دنیا محدود شد. در عرصه اقتصادی و وحدت ملی نیز پیش از انتخابات یازدهم چالش‌هایی داشتیم که معتقد بودیم این روند باید تغییر کند و عقلانیت و تدبیر و اعتدال حاکم شود. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آقای روحانی وی را به عنوان گزینه خود در انتخابات معرفی کردم.

حکیمی از ۲۴ سال نمایندگی رهبری در شورایعالی امنیت ملی، روحانی و مجتهد اعلم بودن،‌ برخورداری از سواد حقوقی و آشنایی با تقنین به عنوان امتیازات شخصیتی روحانی یاد کرد و گفت: با شناختی که از آقای روحانی داشتیم، خوشبختانه در انتخاب خود اشتباه نکردیم و ملت هم به درستی در انتخابات یازدهم نظر ما را تأیید کرد ./خزرآنلاین

Share