لاهوتی:دولت در استفاده از گزینه‌های پیشنهادی برای سازمان محیط‌زیست مختار است

به گزارش دیارمیرزا مهرداد لاهوتی،در واکنش به انتشار اخباری در مورد سه گزینه پیشنهادی فراکسیون محیط‌زیست به رییس‌جمهور منتخب برای تصدی پست ریاست سازمان محیط‌زیست گفت: فراکسیون محیط‌زیست به جهت احساس تکلیف و داشتن نگرانی‌هایی در مورد حفظ محیط‌زیست این پیشنهادات را مطرح کرده اما در عین حال به تصمیم دولت آینده احترام می‌گذارد. وی […]

به گزارش دیارمیرزا مهرداد لاهوتی،در واکنش به انتشار اخباری در مورد سه گزینه پیشنهادی فراکسیون محیط‌زیست به رییس‌جمهور منتخب برای تصدی پست ریاست سازمان محیط‌زیست گفت: فراکسیون محیط‌زیست به جهت احساس تکلیف و داشتن نگرانی‌هایی در مورد حفظ محیط‌زیست این پیشنهادات را مطرح کرده اما در عین حال به تصمیم دولت آینده احترام می‌گذارد.

وی تاکید کرد: حق دولت انتخاب کابینه‌اش است از این رو تحمیل کردن افرادی مشخص برای مسوولیت‌های مختلف و تحت فشار قرار دادن دولت درست نیست.

سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست مجلس با تاکید بر اینکه دولت برای انتخاب کابینه در چارچوب معیارهایش آزاد و مختار است، گفت: طبیعتا مجلس نیز با رایزنی‌ها و بررسی‌های انجام شده به گزینه‌های پیشنهادی رای اعتماد می‌دهد.

لاهوتی همچنین خاطر نشان کرد: دولت در واکنش به تمامی گزینه‌های پیشنهاد شده برای تصدی پست‌های مختلف در کابینه یازدهم تنها راه خود را می‌رود و این پیشنهاد از سوی کارگروه‌ها و فراکسیون‌های مختلف مطرح می‌شود. اینکه در نهایت دولت از آنها استفاده کند یا نه تصورم این است که دولت راه خود را ادامه می‌دهد.

وی در پایان گفت که هنوز هیچ رایزنی یا مشورتی با نمایندگان برای تصدی سمت یا پستی نشده است.

Share