عکس: رایزنی‌ های ظریف در صحن مجلس

به گزارش دیارمیرزا محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی برای وزارت خارجه دولت یازدهم یکی از فعال ترین چهره های کابینه در سه روز گذشته بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس است. به روایت عکس های خبرگزاری ها از متن و حواشی جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم از روز دوشنبه، محمد جواد ظریف چهره […]

به گزارش دیارمیرزا محمد جواد ظریف وزیر پیشنهادی برای وزارت خارجه دولت یازدهم یکی از فعال ترین چهره های کابینه در سه روز گذشته بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس است.

به روایت عکس های خبرگزاری ها از متن و حواشی جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم از روز دوشنبه، محمد جواد ظریف چهره فعال در رای زنی ها با نمایندگان مجلس در صحن علنی بوده است.

وزیر پیشنهادی برای وزارت خارجه در بسیاری از عکس های منتشر شده از این روزهای صحن علنی در حالی که با نمایندگانی از همه سلایق در حال گفتگو و خوش وبش است دیده می شود.

در همین رابطه روز گذشته بیشترین عکس ها از وی در حال گفتگو با نمایندگان منتشر شد. در دو عکس ظریف در حال گفتگو با حمید رسایی و نادر قاضی پور دو تن از مخالفان وی است که در جلسه روز سه شنبه بررسی صلاحیت وزیر خارجه سخن گفتند.

Share