عاشوری:توسعه بخش تعاون از راهبردهای ایجاد اشتغال در جامعه است

به گزارش دیارمیرزا ناصر عاشوری در جمع مردم شهرستان فومن ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) افزود:   تعاونی ها می توانند اقتصاد متعادل در جامعه ایجاد کنند. وی همچنین با اعلام اینکه توسعه اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری دارد، اظهارداشت: برای دستیابی به رشد توسعه اقتصادی سرمایه ها باید در مسیر تولید هدایت شوند. […]

به گزارش دیارمیرزا ناصر عاشوری در جمع مردم شهرستان فومن ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) افزود:   تعاونی ها می توانند اقتصاد متعادل در جامعه ایجاد کنند.

وی همچنین با اعلام اینکه توسعه اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری دارد، اظهارداشت: برای دستیابی به رشد توسعه اقتصادی سرمایه ها باید در مسیر تولید هدایت شوند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه ها بخش خصوصی و مردمی اگر در کنار هم قرار گیرند، موج ایجاد می کند.

وی در ادامه به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردم، تمامی مستکبران عالم را ناامید و مایوس خواهد کرد.

عاشوری اظهارداشت: امت ایران اسلامی از زمان تلالوی خورشید درخشان انقلاب همواره پایبند دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد مبارزه همه مسلمانان جهان با استکبار و صهیونیسم است.

Share