امیر عابدینی :

به زودی بخش اعظمی از مشکلات داماش حل می شود

عابدینی درباره اینکه گفته می شود به بازیکنان داماش اعلام کرده پست بزرگی در دولت جدید می گیرد و حتی اینکه گفته آن پست از وزارت ورزش هم بزرگ تر است، بیان داشت: همه پست ها تقسیم شده است. درست به عرضتان نرساندند که داستان از چه قرار بوده است. بچه ها از من پرسیدند اگر سمتی بگیری، داماش را رها می کنی که جواب دادم من هر مسئولیتی بگیرم در استان گیلان خواهد بود.

به گزارش دیارمیرزا عابدینی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فوتبال همین است. ما در طول بازی فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم. موقعیت های بسیار زیادی را ایجاد کردیم اما توپ داخل دروازه نمی رفت. به تیر افقی و عمودی هم برخورد کرد اما داخل گل نرفت تا اینکه در دقایق پایانی به گل رسیدیم. به هر حال به نظر من می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.abedini-300x180وی ادامه داد: تیم بسیار خوبی داریم.بازیکنان زیادی هستند که امسال می توانند خوب کار کنند. یک پدیده هم بهنام حسن زاده معرفی خواهیم کرد. او مهاجم بسیار خوبی است. بازی که مقابل سایپا انجام دادیم دست کمی از بازی هایمان در انتهای فصل گذشته نداشت.

مدیرعامل داماش گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم در ارنج تیمش دخالت می کند، عنوان کرد: در بازی با سایپا هیچ دخالتی نداشتم اما من وظیفه ای دارم و این وظیفه فقط منحصر به پول درآوردن نیست. هدایت عمومی تیم را هم شامل می شود. من به همه سیستم مشورت می دهم. البته گفتم که در بازی با سایپا به علت اینکه در تمرینات حضور نداشتم، در ارنج تیم بحثی نداشتم.
مدیرعامل داماش درباره لیزرانداختن هواداران داماش برچشم بازیکنان سایپا اظهار کرد: من سوالی دارم، مگر گلی که دروازه بان سایپا خورد به لیزر ربطی داشت؟ لیزر دست همه هست و خدا را شکر وقتی بازی زیر نور است، این لیزر تاثیری ندارد. من می خواهم از داوری انتقاد کنم. او اعصاب همه را خرد کرد و بازی را به هر بهانه ای می خواباند.

او درباره مسائل مالی باشگاه داماش خاطرنشان کرد: تا هفته گذشته بسیار ناامید بودم که مشکلات حل شود اما حالا بسیار امیدوارم. روزنه های امید برای من به وجود آمده و انشاءالله به زودی بخش اعظمی از مشکلات داماش حل می شود.
عابدینی درباره اینکه گفته می شود به بازیکنان داماش اعلام کرده پست بزرگی در دولت جدید می گیرد و حتی اینکه گفته آن پست از وزارت ورزش هم بزرگ تر است، بیان داشت: همه پست ها تقسیم شده است. درست به عرضتان نرساندند که داستان از چه قرار بوده است. بچه ها از من پرسیدند اگر سمتی بگیری، داماش را رها می کنی که جواب دادم من هر مسئولیتی بگیرم در استان گیلان خواهد بود. تمام تلاش من در این است که این تیم را از دست ندهیم. اینطور نیست که همینطور به آدم پست بدهند. نظام قانون دارد، حساب و کتاب دارد.

وی در ادامه گفت: خارج از این مسائل اگر در این مملکت هر وظیفه ای را به من محول کنند، خدمت می کنم اما داماش را رها نمی کنم.

Share