عابدینی: تا نیم فصل ۵۰ درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت می کنیم

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت:گربه خوش خط و خالی هستیم که گریبان بزرگان را می گیریم.امیر عابدینی در گفت و گو با اوج ، درباره شرایط داماش پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط تیم در حال بهتر شدن است. بازیکنان داماش حق داشتند ناراحت باشند اما حالا که پرداخت ها دارد انجام می […]


مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت:گربه خوش خط و خالی هستیم که گریبان بزرگان را می گیریم.
امیر عابدینی در گفت و گو با اوج ، درباره شرایط داماش پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط تیم در حال بهتر شدن است. بازیکنان داماش حق داشتند ناراحت باشند اما حالا که پرداخت ها دارد انجام می شود دیگر حقی ندارند. برنامه مان طوری است که در ماه حداقل دو پرداخت داشته باشیم و تا نیم فصل ۵۰ درصد از مبالغ قراردادها را پرداخت کنیم. با این شرایط، ‌اوضاع تیم بهتر خواهد شد. روحیه بازیکنان بالا می رود و می توانیم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.
IMG13240410

وی درباره دیدار هفته پنجم تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم قهرمان است، ‌هم پشتوانه مردمی دارد، هم یک قطب در فوتبال ایران است، ‌هم بازیکنان خوبی دارد و در نهایت یک تیم شش دانگ آسیایی است. همیشه بازی کردن مقابل استقلال سخت است ولی بازیکنان ما انگیزه دارند .ضمن اینکه از نظر روحی هم شرایط بهتری داریم.

مدیرعامل داماش با اشاره به اینکه در ابتدای فصل گفته بود به هر تیمی ببازد ‌استقلال را می برد،‌ گفت: احتمالا آن زمان شوخی کرده ام. نمی گویم می بازیم اما به طور حتم استقلال بازی سنگینی در پیش دارد. هوشمندی فورواردهای هرکدام از دو تیم بیشتر باشد آن تیم برنده می شود. امیدوارم مهاجمان ما فرصت سوزی نکنند.

عابدینی درباره نیمکت نشینی برخی بازیکنان اسمی داماش در بازی های اخیر افزود: اسم در زمین بازی نمی کند. ما به برخی بازیکنان فرصت هایی دادیم اما آنها فرصت هایشان را سوزاندند. به هر حال همه بازیکنان بزرگ ما باشخصیت هستند و قطعا آنها در ادامه بازی ها بیشتر بازی می کنند. مثل افشین چاوشی که در این فصل زمین تا آسمان با گذشته اش فرق دارد. قطعا به او فرصت می دهیم و امسال می تواند از نامش در زمین دفاع کند.

وی درباره اینکه داماش در سالهای گذشته در چند نوبت استقلال را شکست داده است خاطرنشان کرد: ما گربه سیاه استقلال نیستیم،‌گربه خوش خط و خالی هستیم که گریبان تیم های بزرگ را راحت می گیریم. نیاز به امتیاز داریم و باید مقابل استقلال بار خود را ببندیم. آنها هم امیر قلعه نوعی را دارند اما بچه ها مصمم هستند تا ۳ امتیاز را مال خود کنند.

Share