طراحی مشکوک لباس‌هایی با معیار غربی در قلب کشور اسلامی + تصاویر

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، گروهی از طراحان لباس به سرپرستی “م.و” در یکی از شهرهای بزرگ کشور در  اقدامی تامل برانگیز دست به طراحی مدل‌هایی خاص از لباس زنانه و برپایی نمایشگاهی از آنها زده‌اند که با شئونات اسلامی و عرف‌های تعریف شده در جمهوری اسلامی تا حدود […]

به گزارش دیارمیرزا و به نقل از  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، گروهی از طراحان لباس به سرپرستی “م.و” در یکی از شهرهای بزرگ کشور در  اقدامی تامل برانگیز دست به طراحی مدل‌هایی خاص از لباس زنانه و برپایی نمایشگاهی از آنها زده‌اند که با شئونات اسلامی و عرف‌های تعریف شده در جمهوری اسلامی تا حدود زیادی تناقض دارد.

لباس‌های طراحی شده این طراح که با تشویق و حمایت جمعی از هنرمندان غربی و رسانه‌های اروپایی روبرو شده است با طراحی‌های زننده‌ای همراه بوده که اعتراضاتی از گروه‌هایی داخلی را نیز در پی داشته است.

طراح این مدل از لباس زنانه که این نوع پوشش را فشن و رنگین توصیف کرده بر این باور است که این مدل لباس‌ها باید جایگزنی برای پوشش‌های فعلی باشد.

البته مدتی است که فعالیت گروه‌های طراحی مد و لباس غربی در کشور گسترش یافته است که در پاره‌ای از مواقع اقدام به برپایی نمایشگاه‌هایی نیز می‌کنند.

 

Share