به گزارش دیار میرزا

ضیافت افطاری دکتر محمدباقر نوبخت در پرورشگاه مژدهی رشت

به گزارش دیار میرزا ضیافت افطاری دکتر نوبخت طبق روال ۳۵ سال گذشته در پرورشگاه مژدهی رشت و در شب میلاد امام حسن مجتبی “ع” با حضور چهره های سیاسی و غیر سیاسی استان گیلان از جمله نماینده مردم رشت در مجلس ، بعضی از اعضای منتخبین شورای شهر رشت،جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان و… برگزار شد

به گزارش دیار میرزا ضیافت افطاری دکتر نوبخت طبق روال ۳۵ سال گذشته  در پرورشگاه مژدهی رشت و در شب میلاد امام حسن مجتبی “ع” با حضور چهره های سیاسی و غیر سیاسی استان گیلان برگزار شد

معاون پژوهش‌های اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس جمهور منتخب نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از مدعوین، آنان را یار و یاور ۲۵ ساله‌ای خطاب کرد که از سال ۱۳۶۷ تا کنون یاری‌گر وی بوده‌اند.nobakht
دکتر محمدباقر نوبخت با ذکر آیه‌ای از سوره مبارکه الانفال گفت: خداوند به صابران بشارت می‌دهد که در روزهای سخت پایداری و مقاومت کنند تا برای آنان فرصت مجدد فراهم آورد.
نماینده مردم رشت در ادوار سوم، چهارم، پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از این‌که به یاری پروردگار و مشیت او، بار دیگر فرصت برای همه فراهم شده است، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون شما در مجلس شورای اسلامی به‌واسطه بهره‌مندی از مهندس جعفرزاده، از تریبون قوی و مناسبی در قوه مقننه برخوردار هستید و من شجاعت، درایت و توان ایشان را تحسین می‌کنم که نه‌تنها نمایندگی مردم رشت که نمایندگی یک کشور را در گفتار خود دارند.


به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در ضیافت افطاری پرورشگاه مژدهی رشت که به دعوت دکتر محمدباقر نوبخت برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در هشت سال گذشته دروغ در کشور نهادینه شده و اگر گفته می‌شود چندین میلیون شغل ایجاد شده، این حرف نیز دروغ است و بر اساس آخرین آمار، ما با بیش از چهار میلیون بیکار در کشور مواجهیم.
وی افزود: کنترل تورم ۴۰ درصدی، جمع کردن این حجم وسیع نقدینگی در کشور و سروسامان دادن به وضعیت به‌هم ریخته اقتصادی کار بسیار بزرگی است که انشاءالله با این افراد توانمندی که می‌بینیم در کنار رئیس جمهور منتخب هستند، اوضاع بهبود یابد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دولت‌های نهم و دهم کشور آسیب‌های جدی دیده و عدم اطلاع از اقتصاد و امور دیگر باعث شده تا ضربه‌های بزرگی به کشور زده شود و درآمدهای بسیاری که در این دوره از راه فروش نفت حاصل شد، به هدر رود.
وی با تشریح ماجرایی که آن را “دستبرد ۷۴ هزار میلیارد تومانی دولت” خواند، گفت: این پول‌ها از اموال مردم برداشته می‌شد و الحمدلله با حکم به‌موقع حقوقدانان، جلوی این کار گرفته شد.
وی تصریح کرد: مدیریت ضعیف در کشور در استان‌ها هم به‌شدت محسوس بوده و شما در این شهر و استان می‌بینید که توان برگزاری حتی یک انتخابات سالم را نیز نداشته‌اند و این نشان از بی‌کفایتی آنان دارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به حل مشکلات در دولت آینده و نقش‌آفرینی افراد مؤثر گیلانی در آن، بیان داشت: در دولت آینده، دکتر نوبخت سرمایه ارزشمند این استان حضور دارد که مایه افتخار گیلانی‌هاست و انشاءالله بتوانیم در دولت آینده بر اساس ظرفیت‌های موجود و استفاده از نخبگان، چند وزیر گیلانی در کابینه داشته باشیم.
جعفرزاده خاطرنشان کرد: همه مردم ایران از دولت آینده و دکتر نوبخت انتظارات بالایی دارند و دکتر نوبخت را نماینده خود می‌دانند و رئیس جمهور منتخب نیز امید به همکاری دکتر نوبخت و استفاده از همه ظرفیت‌هایش دارد. از این‌رو باید به‌دور از هرگونه تنگ‌نظری و سهم‌خواهی، فضا را برای شکوفایی دولت فراهم آوریم

Share