شبکه آب در مناطق محروم و حاشیه شهر رشت ۱۶ هزار متر توسعه می یابد

به گزارش دیارمیرزا : نصور تکجو با اجرای این پروژه ساکنان مناطق حاشیه این شهر از آب بهداشتی و سالم بهره مند خواهند شد. وی همچنین از اصلاح ۵۰۰ فقره انشعابات قدیمی آب شهر رشت خبر داد و اظهارداشت: تامین آب سالم،  بهداشتی، مطمئن و پایدار از راهبردهای این شرکت است. مدیر آب و فاضلاب […]

به گزارش دیارمیرزا : نصور تکجو با اجرای این پروژه ساکنان مناطق حاشیه این شهر از آب بهداشتی و سالم بهره مند خواهند شد.

وی همچنین از اصلاح ۵۰۰ فقره انشعابات قدیمی آب شهر رشت خبر داد و اظهارداشت: تامین آب سالم،  بهداشتی، مطمئن و پایدار از راهبردهای این شرکت است.

IMG07412469

مدیر آب و فاضلاب شهری رشت گفت: سیاست راهبردی این شرکت در سال جاری بر دو اصل مهم تامین آب مطمئن با فشار مطلوب و راه اندازی فاضلاب های جدید است.

وی تصریح کرد: توسعه و اصلاح شبکه آب شهر رشت از محل اعتبارات جاری، عمرانی، ملی و استانی برنامه ریزی شده است.

تکجو اظهارداشت: امسال از محل اعتبارات تنش بخش های حاشیه و محروم شهر رشت از قبیل نخودچر، فخب و احمد گوراب افزون بر سه هزار متر لوله گذاری اجرا و سه هزار متر دیگر نیز انجام خواهد شد.

وی همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت در شبانه روز  ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت تصفیه دارد، اذعان داشت: امسال نیز  ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز بر ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب این شهر افزوده می شود.

وی در ادامه تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت را یکی از بهترین سامانه های تصفیه فاضلاب در کشور دانست و یادآورشد: امسال ۱۷ هزار واحد انشعاب فاضلاب جدید برای افزایش فاضلاب به تصفیه خانه بزرگ این شهر از محل اعتبارات مهر ماندگار به اجرا در می آید.

Share