سلطانی‌فر: صالحی امیری گزینه مناسبی است/ جمعی از نمایندگان مجلس جناحی برخورد کردند

گزینه سابق وزارت ورزش و جوانان که از نمایندگان مجلس رای اعتماد نگرفت می‌گوید اطرافیانش علیه او لابی نکرده‌اند. به گزارش دیارمیرزا  مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی انتخاب صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر صالحی امیری گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است. […]

گزینه سابق وزارت ورزش و جوانان که از نمایندگان مجلس رای اعتماد نگرفت می‌گوید اطرافیانش علیه او لابی نکرده‌اند.

به گزارش دیارمیرزا  مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی انتخاب صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر صالحی امیری گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است. از این نظر که شناخت خوبی از مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. توان مدیریتی بالایی داشته و از قدرت برنامه‌ریزی مناسبی هم برخوردار است. صالحی امیری در امور جوانان دارای حرف، نظر و برنامه است.
وی ادامه داد: او در استفاده از نیروها نگاهش به نیروهای درون مجموعه ورزش است و قرار نیست از بیرون نیرویی را بیاورد. صالحی امیری مدیری است که اهل مشورت است و تیمی کار می‌کند. در مدیریت دارای سعه صدر است و امیدواریم که ان‌شاءالله بتواند با کمک نیروهای مختلف در حوزه جوانان و ورزش دوره موفقی داشته باشد.
در چند روز اخیر انتقادهایی مبنی بر انجام لابی علیه سلطانی‌فر از سوی اطرافیان او وجود داشت. سلطانی‌فر در این رابطه به ایسنا گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده، تمام همراهان ما مدیران خوشنام و با سابقه‌ای بودند که تلاش خود را انجام داده و از همه امکانات خود استفاده کردند که من رای بیاورم. در این راه هیچ نقطه ضعفی ندیدم و هر صحبتی در این رابطه را تکذیب می‌کنم.
او همچنین گفت: نباید این ذهنیت به وجود بیاید که این دوستان کاری نکرده یا علیه من لابی کرده‌اند. اما جمعی از نمایندگان مجلس برخورد جناحی و سیاسی کردند. آنها به موضوع نگاه مدیریتی و تخصصی نداشتند و دیدشان جناحی و سیاسی بود.

 

Share