رييس جمهور:

تلاش و کمک همگانی لازمه عبور از سختی ها و مشکلات است

به گزارش دیارمیرزا : حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، تقارن آغاز بکار دولت جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: یقیناً در آینده مردم و مسئولین با مساعی و تلاش بیش از پیش در جهت عبور از مشکلات گام برخواهند داشت.

به گزارش دیارمیرزا : حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، تقارن آغاز بکار دولت جدید با ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: یقیناً در آینده مردم و مسئولین با مساعی و تلاش بیش از پیش در جهت عبور از مشکلات گام برخواهند داشت.n00252069-r-b-000
روحانی با تاکید بر این که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه نتوانسته اند ملت ایران را از پای درآورند و مردم در دوران دفاع مقدس در شرایطی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند، روزهای سختی را با یاری خداوند پشت سر گذاشتند، گفت: تلاش و کمک همگانی لازمه عبور از سختی ها و مشکلات است.
معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از دکتر روحانی به خاطر حُسن اعتمادی که در واگذاری مسوولیتی خطیر به وی داشتند، افزود: امیدوارم بتوانیم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کرده و پاسخ مناسبی به اعتماد رییس جمهور بدهیم.
اسحاق جهانگیری با تقدیر از تلاش های آقای رحیمی در سمت معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم، تصریح کرد: دولت جدید حتماً از تجربیات و همراهی مسوولان پیشین استفاده خواهد کرد.
محمدرضا رحیمی نیز در جلسه امروز هیات دولت ، گزارشی از عملکرد حوزه معاون اول در دولت دهم و چگونگی برگزاری جلسات دولت، کارگروه ها و ستادها ارائه کرد.
دکتر روحانی در جلسه هیات دولت از تلاشها و خدمات وزرا و اعضای دولت دهم تشکر کرد.

Share