محمد جواد کلیوند:

در بازشماری آرای شورای شهر رشت،تعرفه‌های یک صندوق کمتر بود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اشکال به وجود آمده را تعداد کم تعرفه‌ها در جریان باز شماری آرای انتخابات در یکی از صندوق‌های رای گیری شهر رشت عنوان و اذعان داشت: هم اکنون در حال بررسی هستند این تعرفه‌ها کجاست.

به گزارش دیارمیرزا رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از وجود ابهام در هنگام باز شماری آرای صندوق‌هایkolivand رای گیری شهر رشت خبر داد.

جواد کلیوند، درباره آخرین وضعیت باز شماری صندوق‌های رای گیری چهارمین دوره انتخابات شورای شهر رشت، اظهار کرد: باز شماری آرای صندوق‌های شهر رشت به اتمام رسیده است.

وی با اعلام وجود یک اشکال کوچک در زمان باز شماری آرای انتخابات شورای شهر رشت، خاطر نشان کرد: مقرر شده هیات های نظارت عالی کشور، استان گیلان و شهرستان رشت و نیز اجرائی با یک دیگر جلسه بگذارند و برای آن یک اشکال تصمیم گیری کنند.

این مسئول، اشکال به وجود آمده را تعداد کم تعرفه‌ها در جریان بازشماری آرای انتخابات در یکی از صندوق‌های رای گیری شهر رشت عنوان و اذعان داشت که هم اکنون در حال بررسی هستند این تعرفه‌ها کجاست.

وی همچنین درباره زمان اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر رشت گفت: نتایج قطعی امشب یا فردا اعلام خواهد شد.

کلیوند درباره وضعیت انتخابات شوراهای اسلامی سایر استان‌ها نیز، ابراز کرد: فقط انتخابات چهار شهر گرم دره از استان البرز، شهر پردیس از شهرستان تهران، گراب و چقابل از شهرستان کوهدشت استان لرستان ابطال شده است./ایلنا

Share