درودگر: ملوان جواهری است که دیده نمی شود

به گزارش دیار میرزا تنها یک روز دیگر سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برای ملوانان آغاز می شود و هواداران فوتبالشهر انزلی در انتظار رونمایی ملوانی متفاوت هستند، به این بهانه مصاحبه ای با مدیرعامل باشگاه ملوان ترتیب دادیم تا از آخرین وضعیت این باشگاه اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان قرار دهیم. باشگاه ملوان […]

به گزارش دیار میرزا تنها یک روز دیگر سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برای ملوانان آغاز می شود و هواداران فوتبالشهر انزلی در انتظار رونمایی ملوانی متفاوت هستند، به این بهانه مصاحبه ای با مدیرعامل باشگاه ملوان ترتیب دادیم تا از آخرین وضعیت این باشگاه اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

باشگاه ملوان برای لیگ سیزدهم چه هدفگذاری داشته است؟

هدفگذاری ما ارائه بازی زیبا و بالا بردن کیفیت فوتبال در ملوان و ارائه یک فوتبال تاکتیکی امروزی می باشد که اگر موفق به انجام این مهم شویم بدون شک نتایج بهتری از فصل گذشته رقم خواهیم زد.

 هدفگذاری بلند مدت نیز داشته اید؟

به طور قطع هدفگذاری بلند مدت هم داریم و با تمام نیروهای جوان قرار داد بلند مدت امضا کرده ایم و اگر این فصل یازده بازیکن جوان داریم  برای فصل بعد باید ۱۸ بازیکن جوان جذب کنیم و با شروع لیگ نیز چند بازیکن جوان دیگر به تیم اضافه خواهند شد و می خواهیم تیم بومی تری در فصل آینده داشته باشیم.

 در حال حاضر وضعیت مالکیت باشگاه ملوان چگونه است؟ 

کارهای مالکیت باشگاه در حال انجام است و قرار است به نمایندگی از مردم انزلی مالکیت به هیئت مدیره داده شود و هیئت مدیره نیز به دنبال جذب یک حامی مالی است و به نتایج اولیه نیز رسیده ایم و روز جمعه در استان جلسه ای در اینباره خواهیم داشت و اگر شرایط مهیا شود این انتقال انجام خواهد شد.

 با توجه به نامشخص بودن مالک باشگاه به بازیکنان چه قولی داده اید؟ 

به بازیکنان قول داده ام تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت، حتی تلاشهایی که در حال انجام آنها هستم در مواردی برای من خطر دارد و به این دلیل  که بازیکنان صادقانه آمدند و با ما کار می کنند، من هم با تمام وجودم خالصانه برای آنها کار خواهم کرد و تا زمانی که مانع بزرگی بر سر راهم نباشد کارها را به درستی انجام خواهم داد.

انتقادی که به این تیم وارد است عدم استفاده از بازیکنان امید سال گذشته است، این انتقاد را می پذیرید؟

جذب بازیکن بستگی به سلیقه سرمربی دارد اما پرسپولیس و استقلال  هم از امیدهای خود بازیکنی جذب نکرده اند.

 اما ملوان تیم سوم لیگ برتر امیدهاست در حالی که استقلال و پرسپولیس در این لیگ حضور ندارند.

فولاد هم قهرمان امیدها شده و بازیکنی جذب نکرده است.

 تکلیف این بازیکنان چه می شود؟

ما تیم ملوان نوین را داریم که همه این بازیکنان جذب این تیم خواهند شد.

 ملوان نوین یک تیم کامل است، چگونه این همه بازیکن جذب آن شوند؟ آیا برای بازیکنانی که بدون تیم می مانند برنامه ای دارید؟

اگر بازیکنان به من مراجعه کنند آنها را به باشگاههای دیگر معرفی خواهم کرد و به طور قرضی آنها را به تیمهای دیگر می فرستم.

از مسئولین شهری و استانی چه انتظاراتی دارید؟ 

مسئولین نماینده مردم هستند و باید در جهت خواسته های مردم گام بردارند، در انزلی مردم بیش از هر چیزی به مسائل ملوان می پردازند و باید به خواسته آنها توجه بیشتری شود.

ما با عده ای از منتخبین شورای شهر میثاق نامه ای امضا کرده ایم که به راحتی از کنار آن نخواهیم گذشت و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند، در آینده اگر من مدیر عامل ملوان باشم حتی اگر شده هر روز در جلسات شورا حضور یابم، حق مردم را از آنها خواهم گرفت، تا این لحظه هفت نفر از اعضای شورای شهر اعلام کرده اند که با ما همکاری خواهند کرد اما این کافی نیست و باید همه اعضا همراه شوند.

درودگر افزود: ما برای موفقیت نیاز به مساعدت نیروهای محلی داریم که متاسفانه مسئولین در این بخش بسیار ضعیف هستند، یعنی ما هیچگونه مساعدت مالی در استان نشده ایم و تنها روز گذشته دو نفر از اعضای شورا (آقایان شعبان جعفری و امیر احمدی فرد) به همراه آقای لهراسب امانی دو دستگاه اتوبوس در اختیار هواداران قرار دادند تا برای بازی فردا به ورزشگاه یادگار امام شهر قم بیایند، ضمن اینکه آقای “ستوده” مسئول فروشگاه کلوچه ملوان محبت کردند و تهیه کلوچه در کل فصل و برای همه تیمهای ملوان را متقبل شدند که این اقدام ایشان قابل تقدیر است.

 مدتی است پیگیر کمک گرفتن از رئیس جمهور هستید، ایشان چگونه می تواند به ملوان کمک کند؟

آقای احمدی نژاد بودجه ای در اختیار دارد که می تواند برای کارهای مختلف هزینه کند، ایشان مصوب کرده اند که به همه باشگاههای صنعتی کمک مالی شود و باشگاههای نظامی مثل تراکتور سازی و فجر نیز از کمکهای دولت بهره مند شده اند اما فقط به ملوان که رسیده اند هیچ کمکی نمی کنند، البته آقای احمدی نژاد قول همکاری به من داده اند و من روز یکشنبه در نهاد ریاست جمهوری این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

 نقش مردم را در موفقیت ملوان چگونه ارزیابی می کنید؟

نقص ما نداشتن کانون هواداران است، عده ای از دوستان می خواستند کانون هواداران تشکیل دهند اما از آنجایی که می خواستند کانون وابسته به باشگاه باشد من مخالفت کردم ، زیرا کانون هواداران باید مستقل باشد و حتی در مواقعی روبروی مدیر عامل بایستد و اشتباهاتش را به او گوشزد کند. اگر کانون هواداران مستقل باشد می تواند با گرفتن حق عضویت از هواداران فعالیت های بسیار خوبی را انجام دهد و به عنوان مثال هزینه های باشگاه در سفرهای بیرون از استان برای حضور هواداران را کاهش دهد.

 ضعف بزرگ ملوان در فصل گذشته درگیریهای رسانه ای بود، حتی چندی پیش نیز مصاحبه هایی از شما در رسانه ها در مقابل افراد دیگر منتشر شد که باعث حواشی زیادی شد، در این فصل این مشکل را چگونه مدیریت خواهید کرد؟

من یک اطلاعیه دادم و اعلام کردم از این به بعد هیچ پاسخی به اعتراضاتی که در رسانه ها بر علیه من می شود نمی دهم زیرا نمی خواهم تیم به حاشیه برود، اما اگر کسی اطلاعات دروغ به مردم بدهد من اطلاعات صحیح را به رسانه ها اعلام می کنم.

من برای تمام کسانی که مخالف من هستند آرزوی موفقیت دارم اما دیگر جواب آنها را در رسانه ها نخواهم داد.

 صحبت پایانی…

اگر مردم سهامدار باشگاه ملوان شوند این باشگاه دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت، من طرحی آماده کرده ام

منبع:انزلی کلاب

Share