عابدینی :

داوری احمد صالحی ظلم به جامعه داوری

به گزارش دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: نمی‌دانم صالحی چه کسی را در فدراسیون و کمیته داوران دارد که با وجود اینکه ۲ بار در بازه زمانی ۶ ماه محروم شده اما باز هم داوری می‌کند.

به گزارش دیارمیرزا : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: نمی‌دانم صالحی چه کسی را در فدراسیون و کمیته داوران دارد که با وجود اینکه ۲ بار در بازه زمانی ۶ ماه محروم شده اما باز هم داوری می‌کند.

IMG13240410

امیر عابدینی درباره شکست ۲ بر یک داماش مقابل استقلال اظهار داشت: هدف استقلال در این دیدار استفاده از بازی مستقیم بود و سعی می‌کرد توپ‌ها را به ارتفاع ببرد. استقلالی‌ها روی پشت خط دفاع ما حساب باز کرده بودند که اشتباه فردی بازیکنان ما باعث شد در عمق دفاع گل دریافت کردیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: روی گل اول نیز اشتباه فردی ما باعث گل خوردن‌مان شد ولی گل ما با کار تاکتیکی به ثمر رسید. در ادامه هم داور پنالتی مسلم ما را نگرفت. سوت‌های روز گذشته داور واقعا هنرمندانه بود! صالحی جایی که باید کارت زرد می‌داد نمی‌داد و بالعکس جایی که باید کارت نمی‌داد کارت نشان می‌داد!

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان اینکه داوری احمد صالحی ظلم به جامعه داوری است، خاطرنشان کرد: همه مردم گیلان نسبت به قضاوت این داور حساس هستند. او روز گذشته غیرمنصفانه قضاوت کرد. روز گذشته چندین بار بازیکنان استقلال روی زمین افتادند و ۹ دقیقه از وقت بازی را تلف کردند ولی داور ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت. اگر استقلال عقب بود داور یک دقیقه نیز به وقت‌های تلف شده اضافه می‌کرد!

عابدینی ادامه داد: نمی‌دانم صالحی چه کسی را در فدراسیون و کمیته داوران دارد که با وجود اینکه ۲ بار در بازه زمانی ۶ ماه محروم شده باز هم داوری می‌کند. اگر کمیته انضباطی بالای سر تیم‌های متخلف است که مثلا از آنها امتیازی کسر کند چرا داوران را تجزیه و تحلیل نمی‌کنند؟

وی تصریح کرد: کارشناسانی هم که می‌آیند درباره قضاوت داوران اظهارنظر کنند بیشتر «به به» و «چه چه» می‌کنند. اگر هم کسی به سود داور صحبت نکند خط قرمز می‌شود!

مدیرعامل داماش افزود: به نظرم فدراسیون یک بام و چند هوا است چون داوران برای برخی‌ها به یک شکل سوت می‌زند و برای برخی به گونه‌ای دیگر. با این شرایط باشگاهداری نمی‌کنیم بلکه چماق‌داری‌ می‌کنیم! مانده‌ام چطور اداره فوتبال را انجام می‌دهند.

عابدینی خاطرنشان کرد: روز گذشته اسماعیل حسن‌زاده و غلامرضا بهروان در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند تا از تیم داماش «آتو» بگیرند که بگویند در ورزشگاه فحاشی شده است. قضاوت صالحی هم در بازی روز گذشته «بودار» و هدایت شده بود. در بازی داماش و استقلال هیچ‌گونه فحاشی در ورزشگاه انجام نشد و در صحنه پنالتی نیز تماشاگران به نشانه اعتراض چیزی گفتند که در نظام ما فحاشی محسوب نمی‌شود.

وی درباره تیم استقلال گفت: بازیکنان استقلال فداکارانه فوتبال بازی می‌کنند. در دیدار روز گذشته هر چند استقلال با نگرانی به شهر رشت آمده بود اما هر بازیکن ما صاحب توپ می‌شد ۴ بازیکن این تیم حضور داشتند. این نشان می‌داد که آنها نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند. استقلال تیم منسجمی است که امیر قلعه‌نویی هنرمندانه کاری کرده که بازیکنانش فداکارانه در زمین بازی کنند.

عابدینی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی از وی تمجید کرده و گفته فوتبال ایران به امثال امیر عابدینی نیاز دارد، اظهار داشت: قلعه‌نویی مربی بزرگ و زحمتکشی است. او احترام موی سفید من را نگه داشته وگرنه فوتبال ایران نیازی به من ندارد.

مدیرعامل داماش درباره انتقاداتی که به کیفیت توپ‌های لیگ برتر می‌شود، عنوان کرد: درباره این موضوع ۲ بحث وجود دارد. اینکه می‌گویند توپ‌ها را مجانی در اختیار ما گذاشتند مثل این می‌ماند که ماست ترشیده را مجانی به ما داده باشند! اگر این توپ‌ها واقعا خوب است، چرا وقتی که بازی را می‌بریم درباره کیفیت آن صحبت نمی‌کنیم ولی وقتی می‌بازیم درباره آن صحبت می‌کنیم؟! ما بایدصحبت‌های خودمان را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم.

وی افزود: در مورد اینکه گفته می‌شود توپ‌ها را آل‌اشپورت مجانی در اختیار ما گذاشته نباید منتی باشد چون تبلیغات نام آن را هر روز می‌بینیم. با این شرایط باید پول هم باید به ما بدهند. بنابراین هیچ منتی نباید برای ما بگذارند که مجانی این توپ‌ها داده‌اند.

عابدینی درباره نتایج داماش در این ۵ هفته و اینکه سال گذشته گفته بود یک مربی باید بتواند از ۵ بازی حداقل ۷ امتیاز کسب کند، گفت: سال گذشته از ۱۰ بازی ۱۰ امتیاز گرفتیم و وقتی به هفته سی‌ودوم رسیدیم ۳۷ امتیازی بودیم. در عین حال ۲ بازی آخر لیگ ۶ امتیاز گرفتیم و ۴۳ امتیازی شدیم. یعنی ابتدای لیگ را خوب آغاز نکردیم ولی در انتها امتیازات را جمع کردیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه اکنون وضعیت تیم فوتبال این باشگاه بد نیست، ادامه داد: از افشین ناظمی راضی هستم و از وی حمایت می‌کنم. منطق فوتبال نیز از وی حمایت می‌کند. روز گذشته اگر ابوذر رحیمی اشتباه نمی‌کرد و گل نمی‌خوردیم حداقل بازی مساوی شده بود.

وی درباره کم بودن نور ورزشگاه عضدی رشت اظهار داشت: نور ورزشگاه کم نشده بلکه به دلیل شرجی بودن هوای رشت ورزشگاه تاریک به نظر می‌رسید. با این حال نور ورزشگاه عضدی استاندارد نیست و نورافکن‌های ورزشگاه باید ۵ متر بالاتر و ۱۲ متر عقب‌تر بروند

Share