به گزارش دیارمیرزا امسال

داماش گیلان جوان ترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش دیارمیرزا نماینده مرکز شمال ایران و یکی از پر هوادارترین تیم های لیگ برتر. داماش که نسبت به سابقه اش امسال رکورد زده، دارد سومین فصل حضور پیاپی اش را در لیگ برتر تجربه می کند. تیمی که در شمال خیلی ها به آن دل بسته اند و بزرگترین دغدغه اش بی پولی است.

به گزارش دیار میرزا وبه نقل از سایت گل امسال داماش از هر لحاظ نسبت به گذشته اش متفاوت خواهد بود. آنها بر روی نیمکت از وجود افشین ناظمی که دومین مربی جوان لیگ بعد از رسول خطیبی است، سود می برند.damash- traxtor

 نماینده مرکز شمال ایران و یکی از پر هوادارترین تیم های لیگ برتر. داماش که نسبت به سابقه اش امسال رکورد زده، دارد سومین فصل حضور پیاپی اش را در لیگ برتر تجربه می کند. تیمی که در شمال خیلی ها به آن دل بسته اند و بزرگترین دغدغه اش بی پولی است.

یک کادر فنی کاملا جوان

امسال داماش از هر لحاظ نسبت به گذشته اش متفاوت خواهد بود. آنها بر روی نیمکت از وجود افشین ناظمی که دومین مربی جوان لیگ بعد از رسول خطیبی است، سود می برند. ناظمی که سابقه بیش از هشت سال دستیاری را در داماش دارد پیش از این دوبار به صورت موقت به عنوان سرمربی انتخاب شده بود، یک بار در لیگ دسته یک و بار دیگر سال پیش بود که پس از برکناری درخشان به این پست رسید، که اتفاقا نتایج خیره کننده ای هم کسب نمود. به جز ناظمی، علی نظرمحمدی که کمک او خواهد بود، امسال به کسوت مربیان پیوسته و او نیز یکی از جوان ترین مربیان امسال لیگ خواهد بود. مازیار ربیعی فر و علی کولیوند دیگر دستیاران جوان ناظمی در لیگ امسال خواهند بود. حال باید دید که جوان ترین تیم مربی گری، لیگ امسال را چگونه خواهند گذراند.

جوان گرایی داخل زمین هم ادامه دارد

داماش در بین تیمهای امسال کمترین سر و صدا را در بازار نقل و انتقالات داشت و این اتفاق خیلی خوبی برای مردمان شهرباران نخواهد بود. اما آنچه که باعث دلگرمی آنها خواد شد حفظ اسکلت اصلی چند سال گذشته شان است. آنها کمترین تغییر را در بین نفرات خود داشته اند. از جمع ترکیب اصلی تیم تنها: حسین ابراهیمی، حسن رودباریان و علی رضا جهانبخش از این تیم جدا شده اند و در بین ورودی ها هم جهانگیر عسگری و رضا کاردوست دو بازیکن پیشین داماش به این تیم پیوسته اند و اینها موجب می شود که به نوعی بازیکنان چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا کنند. سایر کسانی که امسال به جمع رشتی ها اضافه شده اند به جز حبیب دهقانی، همه از بازیکنان جوان و آینده دار لیگ محسوب می شوند. بازیکنانی چون: روح اله سیف الهی،سعید قدمی،حمید خدابنده لو و مازیار متقی طلب.

پیش بینی شما چیست؟

آیا امسال داماش در کنار رکورد سومین فصل حضور پیاپی و جوان ترین نیمکت لیگ، می تواند رکورد یک فصل کامل با یک مربی را به نام خود ثبت نماید؟ رکوردی که البته با وجود مدیرعاملی عابدینی ثبتش بسیار دشوار به نظر می آید. یادتان هست که عابدینی به طور میانگین هر فصل را حداقل با دو مربی یا بیشتر به پایان می رساند!


Share