داماش به دنبال پایان ناکامی‌ها در تبریز است

به گزارش دیارمیرزا : تیم فوتبال داماش گیلان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌شود. به گزارش دیار میرزا وبه نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال داماش گیلان جمعه اول شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ در […]

به گزارش دیارمیرزا : تیم فوتبال داماش گیلان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌شود.

به گزارش دیار میرزا وبه نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال داماش گیلان جمعه اول شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مهمان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌شود.

داماشی‌ها تاکنون در کسب نتایج دلخواه هواداران خود ناکام بوده‌اند و در تبریز با انگیزه پایان دادن به این روند ناخوشایند به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد می‌روند.

با توجه به مهمانی داماشی‌ها و نیز غیبت محمدرضا مهدوی و محمد آبشک در خط میانی داماش، شاگردان افشین ناظمی جدال سختی را در مقابل تبریزی‌ها پیش‌ روی خود دارند و کسب امتیاز از این مصاف برای رشتی‌ها شیرین خواهد بود.

شاگردان رسول خطیبی نیز تاکنون در حد بضاعت خود خوب ظاهر شده‌اند و در این دیدار خانگی با استفاده از امتیازات خانگی به دنبال کسب دومین برد فصل خود هستند.

در ترکیب داماش علیرضا نظیف‌کار از مردان تأثیرگذار دفاعی تیمش برای این بازی محسوب می‌شود و در کنار وی رضا کاردوست و امین متوسل‌زاده می‌توانند از دیگر بازیکنان تعیین کننده داماش برای مصاف با تبریزی‌ها قلمداد شوند.

مهرداد بایرامی تاکنون با به ثمر رساندن سه گل، خود را از موثرترین بازیکنان گسترش فولاد تبریز نشان داده است و در کنار وی امیر تیزرو و مهدی قریشی نیز از دیگر بازیکنان خوب این تیم تبریزی به شمار می‌روند.

تیم فوتبال داماش گیلان با سه امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و گسترش فولاد تبریز نیز با شش امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی است.

حضور دو بازیکن گیلانی به نام‌های محسن فروزان و امیر تیزرو در ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و رویارویی آنها با نماینده فوتبال گیلان از دیگر نکات جالب توجه این بازی است.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه گسترش فولاد تبریز نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند تاکنون دیداری بین این تیم و داماش در لیگ برتر به ثبت نرسیده و این نخستین جدال مقابل دو تیم گیلانی و آذربایجانی در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

Share