خسته بند:مدیران بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاران در گیلان را فراهم کنند

به گزارش دیارمیرزا حسن خسته بند شامگاه شنبه در نشست با مسئولان به ظرفیت های سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: برای توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی یک ضرورت است. وی همچنین اظهارداشت:  مسئولان باید از سرمایه گذاران در چارچوب قانون حمایت همه جانبه داشته باشند و […]

به گزارش دیارمیرزا حسن خسته بند شامگاه شنبه در نشست با مسئولان به ظرفیت های سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و افزود: برای توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی یک ضرورت است.

وی همچنین اظهارداشت:  مسئولان باید از سرمایه گذاران در چارچوب قانون حمایت همه جانبه داشته باشند و با دادن روحیه و انگیزه آنان را به سرمایه گذاری تشویق کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه  استان از دلارهای هفت تومان بی نصیب ماند، گفت: این دلارها به سایر استان های کشور سرازیر و منجر به اشتغال و تولید شد اما گیلان هم اکنون با مشکلات زیادی همچون بیکاری دست و پنجه نرم می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گردشگری یک صنعت اشتغالزار و پویا است، افزود: شهرستان بندر انزلی دارای موقعیت های بی بدیل گردشگری است.

خسته بند بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های صنعت توریسم در این شهرستان تاکید کرد و اظهارداشت:  انزلی از مواهب دریا، تالاب بین المللی، سواحل زیبا و آثار تاریخی فراوانی بهره مند است.

وی عنوان کرد:  لازمه بهره گیری از فرصت های گردشگری سرمایه گذاری است بنابراین مسئولان باید به این نکته مهم توجه اساسی داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ظرفیت تالاب بین المللی انزلی را بی نظیر دانست و یادآورشد: در تمامی فصول سال این تالاب میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی دنیا است.

Share