حسن زاده :برای دربی گیلان محرومیتی در نظر گرفته نمی‌شود/ احتمال تشویق داماشی‌ها

به گزارش دیارمیرزا اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به دربی تیم‌های ملوان و داماش، اظهار کرد: باید بگویم یکی از آرام‌ترین و سالم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر فوتبال گیلان را شاهد بودیم و تنش‌های روی سکوها کمتر از گذشته بود. وی افزود: هواداران دو تیم نسبت به گذشته بسیاری از مسایل را […]

به گزارش دیارمیرزا اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به دربی تیم‌های ملوان و داماش، اظهار کرد: باید بگویم یکی از آرام‌ترین و سالم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر فوتبال گیلان را شاهد بودیم و تنش‌های روی سکوها کمتر از گذشته بود.خبرگزاری فارس: برای دربی گیلان محرومیتی در نظر گرفته نمی‌شود/ احتمال تشویق داماشی‌ها

وی افزود: هواداران دو تیم نسبت به گذشته بسیاری از مسایل را رعایت کردند و فضای خوبی شاهد بودیم و در مجموع این دربی شب خوبی را پشت سر گذاشت.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با ستایش از خویشتن‌داری هواداران و به ویژه هواداران داماش، اذعان کرد: از هواداران رشتی باید بیشتر تشکر کنم که عملکرد خوبی را در این دربی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ما باید نکات مثبت را هم ببینیم و احتمالاً  این بار هواداران داماش را مورد تشویق قرار دهیم.

حسن‌زاده درباره جرایم دربی گیلان، تصریح کرد: یک‌سری مواردی بوده که آنها را یادداشت کرده‌ام و از طرفی باید منتظر گزارش ناظر بازی باشم تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی اضافه کرد: ممکن است جرایم ما در زمینه دربی گیلان در حد تذکر و توبیخ باشد و محرومیتی در نظر گرفته نمی‌شود.

رئیس کمیته انضباطی با قدردانی از رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها درباره کاهش حواشی این دربی کمک زیادی کردند و گیلانی‌ها نیز با رفتار خود فرهنگ بالای خود را نشان دادند.

وی در پاسخ دلیل حضور خود در دربی گیلان با توجه به همزمانی دربی تبریز، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گیلانی هستم مایل بودم دربی گیلان را از نزدیک ببینم.

Share