حسن‌زاده: از استقلال، سایپا و ملوان یک امتیاز کسر کردیم

به گزارش دیارمیرزا اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بارها به باشگاه‌هایی که تماشاگران آنها فحاشی می‌کردند تذکر می‌دادیم و بارها آنها را جریمه می کردیم و وقتی دیدیم جریمه‌ها کاری از پیش نمی‌برد، تصمیم گرفتیم طبق آئین‌نامه انضباطی از باشگاه متخلف امتیاز کسر کنیم. به این دلیل از سه باشگاه […]

به گزارش دیارمیرزا اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بارها به باشگاه‌هایی که تماشاگران آنها فحاشی می‌کردند تذکر می‌دادیم و بارها آنها را جریمه می کردیم و وقتی دیدیم جریمه‌ها کاری از پیش نمی‌برد، تصمیم گرفتیم طبق آئین‌نامه انضباطی از باشگاه متخلف امتیاز کسر کنیم. به این دلیل از سه باشگاه سایپا، استقلال و ملوان یک امتیاز کسر شد.

وی افزود: بعد از صدور این رای مدیرعامل باشگاه ملوان با من تماس گرفت و گفت ما از این رای حمایت می‌کنیم زیرا خودمان هم از این فحاشی‌ها ناراحتیم.

حسن‌زاده با اشاره به مصاحبه برخی از بازیکنان استقلال علیه داور گفت: ‌نکونام، رحمتی تذکر گرفتند و امیری و میرشاد ماجدی جریمه شدند و آندرانیک تیموریان تشویق شد. همچنین سرمربی داماش گیلان، به دلیل رفتار خوبش در دیدار با ملوان سه میلیون تومان پاداش دریافت می‌کند.

 

Share