جلسه رییس پلیس امنیت عمومی با اعضای کانون هواداران باشگاه داماش گیلان

به گزارش دیار میرزا عصر امروز جلسه ای با حضور سرهنگ مهرگان رییس پلیس امنیت اخلاقی گیلان با اعضای هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش گیلان برگزار شد. در این جلسه که تعدادی از لیدرهای باشگاه داماش نیز حضور داشتند،علی احمدی سراوانی رییس کانون هواداران باشگاه داماش در ابتدا گزارشی از فعالیت های این کانون […]

به گزارش دیار میرزا عصر امروز جلسه ای با حضور سرهنگ مهرگان رییس پلیس امنیت اخلاقی گیلان با اعضای هیات مدیره کانون هواداران باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

در این جلسه که تعدادی از لیدرهای باشگاه داماش نیز حضور داشتند،علی احمدی سراوانی رییس کانون هواداران باشگاه داماش در ابتدا گزارشی از فعالیت های این کانون و مشکلاتی که در سکوها وجود دارد، بیان نمود و خواستار همکاری و تعامل بیشتر باشگاه و نیروهای انتظامی شد.
رییس پلیس امنیت اخلاقی گیلان نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه هواداران فوتبال در رشت یکی از بهترین هواداران فوتبال در ایران هستند، اظهار داشت: متاسفانه عده ای دوست ندارند که گیلان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و تلاش فراوانی وجود دارد که یکی از این دو تیم حذف شوند و در این شرایط ما هم به جان هم افتاده ایم.
سرهنگ مهرگان ادامه داد: اخیرا در ورزشگاه عضدی و برای تیم داماش لیدرهای جوانی فعالیت می کنند که ما را به آینده امیدوارتر می نمایند چرا که با کمک این دوستان و لیدرهای قدیمی می توان فضای داخل استادیوم رو بهبود بخشید.
وی ضمن تقبیح فحاشی ها در فضای مجازی بالاخص در فیسبوک توسط عده ای قلیل از کاربران نسبت به مردم رشت و انزلی تصریح کرد: با بررسی بیشتر با عوامل این رفتارها برخورد خواهد شد.
سرهنگ مهرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادثی که بیرون از استادیومها در برخی از شهرها پدید می آید، اظهار داشت: تماشاگران گیلانی نشان دادند که در اوج عصبانیت نیز چیزی بیرون از استادیوم از خود بروز نمی دهند و ما طی سالها هرگز مشکلی در خارج از استادیوم نداشته ایم و بنابراین من با تاکید اعلام می کنم که بهترین، خونگرم ترین و باهوش ترین تماشاگر ایران را داریم.
وی در خاتمه از کانون هواداران و لیدرها خواست که حلقه ارتباطی پلیس و هواداران باشند.
Share