همگام با حماسه روز جهانی قدس در گیلان :

جعفرزاده :راهپیمایی روز قدس اندام استکبار را به لرزه در می‌آورد

به گزارش دیارمیرزا : نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حماسه روز قدس نمایش اقتدار و باور مسلمانان جهان است، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس اندام منحوس استکبار جهانی را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش دیارمیرزا : غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، گفت: قدس شریف امروزه به عنوان محور هویت و اتحاد ملت مظلومی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌دانند و همواره جوانان و نوجوانان آن در راه آزادی‌خواهی به شهادت می‌رسند.Jafarzade-21-223x150
وی با اشاره به اینکه روز قدس به تعبیر امام راحل(ره)، روز حیات اسلام است، تاکید کرد: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم آن منطقه نیست، چرا که این سرزمین امروز جزو پیکره جدایی‌ناپذیر جهان اسلام است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به حضور حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی در هر شرایط آب و هوایی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، اندام منحوس استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته است.
جعفرزاده با بیان اینکه دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود، دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین‌های فلسطینی کوتاه کند، تاکید کرد: روز جهانی قدس به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی است.
وی خاطرنشان کرد: جریان اسلام‌گرایی و استکبارستیزی که جهان را فرا گرفته است، نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت و ناتوانی نظام سلطه است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه و مقتدر مردم در راهپیمایی روز قدس سال جاری، گفت: اراده ملت ایران در دفاع از حقوق مظلومان آن هم در شرایط کنونی که قدرت‌ها در باتلاق مشکلات اقتصادی به دام افتاده‌اند را به اثبات می‌رساند.

Share