جعفرزاده:روحانی برعکس احمدی‌نژاد با ادبیات مجلس آشنا است

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده،درباره رأی اعتماد قوی مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی گفت: رئیس جمهور به دلیل آشنایی با مجلس و سابقه کار نمایندگی، ادبیات مجلس را به خوبی می داند  و با آن آشنا است. نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:دکتر روحانی فوت و فن کار مجلس […]

به گزارش دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده،درباره رأی اعتماد قوی مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی گفت: رئیس جمهور به دلیل آشنایی با مجلس و سابقه کار نمایندگی، ادبیات مجلس را به خوبی می داند  و با آن آشنا است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:دکتر روحانی فوت و فن کار مجلس  را به خوبی می داند و این مسئله منجر شد تا با ادبیات و دفاع مناسب و قوی خود بتواند رای اعتماد بالایی را برای اکثریت کابینه کسب کند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: یکی از اشکالات بزرگی که همواره به احمدی نژاد وارد بود ، عدم حضور وی  در بدنه حاکمیت پیش از رسیدن به ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: احمدی نژاد هیچ وقت در بدنه حاکمیت- نه در قوه مقننه و نه در قوه مجریه نبود- و بالاترین کاری که در کارنامه کاری خود داشت فعالیت در استانداری و شهرداری بود.

این نماینده مجلس  رمز موفقیت دکتر روحانی را آشنایی با فضا و ادبیات مجلس و قانون توصیف و تصریح کرد:زمانی که انتخاب وزرا، اظهارات و صحبت های روحانی را تعقیب می کنیم می فهمیم که یک کار حرفه ای انجام می دهد و با وجود همه صحبت هایی که ظاهر قصه دارد اما حرفه ای عمل می کند.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد:مجلس نیز پیام خوبی به دولت روحانی داد کما این که در دور اول دولت احمدی نژاد ۴ نفر از وزرای معرفی شده موفق به کسب رای اعتماد نشدند.

وی تاکید کرد: فضای آن روز مجلس با فضای امروز مجلس نهم در بررسی رای اعتماد به وزرا قابل مقایسه نیست و به راستی  آن روزها همه انتظار رای آوردن همه وزرا را داشتند اما ۴ نفر وزرای احمدی نژاد مورد اعتماد مجلس واقع نشدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیام بسیار خوبی در متوسط بالای رای اعتماد مجلس به وزرای دولت روحانی نهفته است، گفت: متوسط بالای رای اعتماد به وزرای دولت روحانی در قیاس با میزان رای اعتماد به وزرای دو دولت قبل، نشان می دهد که قوه مقننه آماده کمک به دولت روحانی است و من فکر می کنم دکتر روحانی نیز توان استفاده مناسب از این فرصت را نیز دارد

Share