جعفرزاده:توافق دولت و مجلس برای تنظیم لایحه بودجه۹۳ با مشارکت نمایندگان

به گزارش دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافق دولت و مجلس برای تنظیم لایحه بودجه ۹۳ با مشارکت نمایندگان مجلس خبر داد و گفت که این جلسات از هفته آینده برگزار می‌شود. غلامعلی جعفرزاده، افزود: جلسات هماهنگی بین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و مجلس از هفته دیگر برگزار می‌شود تا نمایندگان […]

به گزارش دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از توافق دولت و مجلس برای تنظیم لایحه بودجه ۹۳ با مشارکت نمایندگان مجلس خبر داد و گفت که این جلسات از هفته آینده برگزار می‌شود.

غلامعلی جعفرزاده، افزود: جلسات هماهنگی بین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و مجلس از هفته دیگر برگزار می‌شود تا نمایندگان با دولت برای تنظیم بودجه مشارکت کنند و اینطور نباشد که آنها یک کتابچه جلوی ما بگذارند و بروند و ما هم با یک تیغ آن را تعدیل کنیم و این اتفاقات در کشور تکرار نشود.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان کرد: همکاری مجلس و دولت با یکدیگر در تنظیم لایحه بودجه موجب می‌شود هم دولت انرژی کمتری بگذارد و هم مجلس وقت کمتری را صرف کند و این گام بسیار مثبت و خوبی در تعامل دو قوه است.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نمایندگان مجلس همچنین آمادگی دارند تا در مورد اصلاحیه لایحه بودجه ۹۲ که دولت آن را در دستور کار قرار داده با دولت همکاری کنند.

Share