جعفرزاده:انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشتباه بود

به گزارش دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده در مصاحبه با رسانه ها افزود: این سازمان به دلیل اینکه پاسخگو نیست، منحل و در معاونت نظارت راهبری ریاست‌جمهوری ادغام شد. وی همچنین با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی در گذشته بی‌اشکال نبود، اظهارداشت: در این مجموعه عمده موارد تحکمی بود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس […]

به گزارش دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده در مصاحبه با رسانه ها افزود: این سازمان به دلیل اینکه پاسخگو نیست، منحل و در معاونت نظارت راهبری ریاست‌جمهوری ادغام شد.

وی همچنین با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی در گذشته بی‌اشکال نبود، اظهارداشت: در این مجموعه عمده موارد تحکمی بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی با رفع اشکالات سابق احیا می ‌شود، گفت: این سازمان می‌تواند به عنوان یک مرکز متفکر و فرابخشی تنظیم و اجرای بودجه را علمی، معقول و متناسب با نیازهای کشور انجام دهد.

وی در ادامه بر لزوم توسعه سرمایه گذاری در گیلان اشاره کرد و افزود:  این استان به دلیل داشتن ظرفیت های مهم کشاورزی، گردشگری، شیلاتی و صنعتی می تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی حتی در کشور ایفا کند.

جعفرزاده  برضرورت حذف بروکراسی اداری با هدف ترغیب و تشویق حضور سرمایه گذار و توسعه سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و اظهارداشت: در زمینه جذب سرمایه گذار باید همه دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه حذف این مهم را یک راهکار موثر برای تشویق مردم به سرمایه‌ گذاری در بخش تولید دانست و یادآورشد: تولید نبض اقتصاد یک جامعه است.

Share