توصیه‌های هاشمی به نمایندگان

جزئیات دیدار نمایندگان مجلس با هاشمی رفسنجانی

به گزارش دیار میرزا نماینده مردم قروه در مجلس گفت: هاشمی رفسنجانی در دیدار نمایندگان توصیه‌هایی درباره لزوم تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشت.

به گزارش دیارمیرزا حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دیدار امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در این دیدار نمایندگان با تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل نقش موثر وی در خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات ۲۴ خرداد از وی به دلیل ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد فضای شور و شوق در کشور تقدیر کردند.13920503104947870883943

وی افزود: همچنین نمایندگان از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل عملکرد قانونی و عکس‌العمل به جا بعد از عدم تایید صلاحیت تقدیر کردند. چرا که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از احراز صلاحیت عکس‌العمل بسیار خوبی نشان داد و حتی کوچکترین اعتراضی به رد صلاحیت خود انجام نداد.

نماینده مردم قروه ادامه داد: نمایندگان از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقاضا کردند تا به رئیس جمهور منتخب کمک کند تا دولت جدید بتواند موفق شود و بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

قادرمرزی تصریح کرد: همچنین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار از نقش موثر نمایندگان در ایجاد فضای پرشور انتخابات تقدیر و توصیه‌هایی درباره لزوم تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشت.

وی خاطرنشان کرد: توصیه دیگر هاشمی رفسنجانی در این دیدار لزوم بهبود روابط خارجی کشورمان با دنیا بود تا با این روابط خارجی بتوانیم بخشی از مشکلات کشور را حل کنیم و بر دوستان خود در جهان بیفزاییم.

نماینده مردم قروه در ادامه تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همچنین گفت که به دلیل فعالیت زیاد رئیس جمهور منتخب، فرصتی برای صحبت با وی درباره کابینه نداشته است.

قادرمرزی گفت: هاشمی رفسنجانی در این دیدار توصیه‌ای درباره رای اعتماد به وزرای کابینه نداشت و بیشتر بر لزوم تعامل دولت و مجلس داشت.

وی افزود: در این دیدار بنده، غلامرضا تاجگردون، محمدرضا تابش، علی مطهری، مسعود پزشکیان، هادی قوامی و آقای حسین‌زاده به نمایندگی از تعدادی از نمایندگان به سخنرانی پرداختیم.

همچنین غلامرضا تاجگردون عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم، با اشاره به جزئیات دیدار امروز تعدادی از نمایندگان با هاشمی رفسنجانی، گفت: در جلسه امروز که با حضور حدود ۷۰ تن از نمایندگان مجلس برگزار شد، آقای هاشمی رفسنجانی توقعات خود را نسبت به دولت آینده و مسائل عمومی کشور مطرح کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه تعدادی از نمایندگان در مورد مشکلات حوزه انتخابیه و موقعیت اقلیمی شهرستان خود، مطالبی عنوان کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: آقای هاشمی در این جلسه گفت که تشکیل کابینه کار سختی است و نمی‌توان به انتظارات همه پاسخ داد.

تاجگردون افزود: در بخش دیگری از این جلسه، آقای هاشمی از نمایندگان خواست که به دولت آینده کمک کنند تا کارها به نحو احسن پیش برود.

وی خاطرنشان‌کرد: در این جلسه حسین گروسی، ایرج عبدی، مقداد نجف‌نژاد، اسماعیل جلیلی، الهیار ملکشاهی و عباس رجایی به همراه تعداد دیگری از نمایندگان حضور داشتند.

Share