ثبت ۲۰ مجوز سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش دیارمیرزا سعید رحیمی در جلسه هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی درباره عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری این منطقه در چهار ماه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۰ مورد مجوز سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد صادر شده است. وی ادامه داد: این رقم نسبت به ثبت ۱۱ مورد مجوز سرمایه‌گذاری در مدت مشابه سال گذشته […]

به گزارش دیارمیرزا سعید رحیمی در جلسه هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی درباره عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری این منطقه در چهار ماه نخست امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد ۲۰ مورد مجوز سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد صادر شده است.MohandesRahimi922

وی ادامه داد: این رقم نسبت به ثبت ۱۱ مورد مجوز سرمایه‌گذاری در مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی انواع مجوزهای اقتصادی صادره از طرف حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد را شامل فعالیت اقتصادی، پروانه بهره‌برداری و مجوز سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

به گفته وی، از تعداد ۲۰ مجوز سرمایه‌گذاری، ۱۴ مجوز تولیدی‌ ـ صنعتی و ۶ مجوز خدماتی‌ گردشگری است.

رحیمی، تعداد مجوزهای فعالیت اقتصادی در چهار ماه نخست امسال را ۹۴ مجوز اعلام کرد و افزود: این تعداد در مقایسه با ۴۱ مجوز صادره مدت مشابه گذشته ۱۲۹ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، حجم سرمایه اظهار شده در مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

این مسئول، از رشد ۱۴۳ درصدی پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در چهار ماه نخست امسال خبر داد و یادآور شد: در چهار ماه نخست سال جاری تعداد ۱۲۴ فقره پروانه بهره‌برداری برای فعالان اقتصادی منطقه صادر شده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۵۱ فقره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تعریف شده، امکان اشتغال برای ۵۴۰ نفر در قالب ۲۰ مجوز سرمایه‌گذاری صادره در منطقه آزاد انزلی فراهم می‌شود.

رحیمی، بهبود شرایط اقتصادی و کسب و کار و امید به آینده در کنار ارائه خدمات مطلوب مانند راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در منطقه را از دلایل رشد مجوزهای سرمایه‌گذاری ذکر کرد.

وی، صدور مجوز ثبت شرکت در یک روز کاری، الکترونیکی کردن تمام مراحل صدور مجوزهای فعالیت اقتصادی، اصلاح فرایند اداری و … را از دلایل مهم استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه آزاد انزلی برشمرد./فارس

Share