تکرار یک اتفاق ناشایست بعد از بازی داماش و استقلال در رشت

به گزارش دیارمیرزا هواداران داماش گیلان که از باخت دو بر یک داماش مقابل استقلال عصبانی بودند بعد از خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه عضدی رشت شیشه اتوبوس این تیم را شکستند. این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی در رشت رخ می دهد. البته در بین هواداران داماش و ملوان بروز چنین اتفاقاتی به […]

به گزارش دیارمیرزا هواداران داماش گیلان که از باخت دو بر یک داماش مقابل استقلال عصبانی بودند بعد از خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه عضدی رشت شیشه اتوبوس این تیم را شکستند.
این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی در رشت رخ می دهد. البته در بین هواداران داماش و ملوان بروز چنین اتفاقاتی به یک امر طبیعی تبدیل شده و کسر امتیاز هم ظاهرا افاقه نمی کند.

و اما از نکات قابل توجه بازی اینکه:

* انتظار می رفت که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و از نزدیک نظاره گر این دیدار باشند اما به دلیل گرانی بلیت و همچنین هوای گرم، این ورزشگاه پر از تماشاگر نشد و تعداد قابل توجهی صندلی های خالی به چشم می خورد.
* البته با این وجود حدود ۱۲ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند که از سوی هیات فوتبال گیلان تعداد بلیت های فروخته شده، حدود هفت هزار و ۵۰۰ قطعه اعلام شد.
*‌تعدادی از تماشاگران داماش گیلان قبل از آغاز مسابقه، برای لحظاتی تیم استقلال را تشویق کردند و همچنین جواد نکونام نیز مورد تشویق طرفداران داماش قرار گرفت.
* حدود ۲ ساعت قبل از آغاز این دیدار، جایگاه طرفداران تیم استقلال تهران پر شده بود و حدود یک هزار و ۵۰۰ طرفدار این تیم موفق شدند وارد ورزشگاه شوند.
* حدود یک ساعت قبل از آغاز مسابقه نیز تیم های داماش گیلان و استقلال تهران در میان تشویق شدید هواداران خود وارد زمین شده و مشغول به گرم کردن خود شدند.
* تعدادی از طرفداران داماش گیلان به محض دیدن پژمان نوری بازیکن تیم استقلال که سابقه حضور در داماش گیلان را نیز دارد، شعار پژمان پولکی سردادند.
* غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ برتر و اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد این دیدار بودند.
* محمد بابایی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و تعدادی از مسوولان هیات های ورزشی این استان از دیگر تماشاگران این مسابقه بودند.
* قبل از آغاز بازی نیز محمدرضا مهدوی و حبیب دهقانی دو بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان به سمت نیمکت تیم استقلال آمدند و با نیمکت نشینان این تیم روبوسی کردند.
* کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان با دسته های گل به سمت کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران رفتند و با آنان روبوسی کردند.
* بنر بزرگی از محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در گوشه ای از ورزشگاه نصب شده بود و همچنین طرفداران تیم استقلال دو بنر بزرگ از امیر قلعه نویی و مرحوم ناصر حجازی به همراه داشتند.
* یکی از نکات جالب توجه تیم فوتبال استقلال تهران، تعداد ذخیره های این تیم بود که فقط پنج بازیکن در لیست ذخیره خود داشتند یعنی تیم فوتبال استقلال با ۱۶ بازیکن به رشت آمده بود.
* در جریان این دیدار امیر قلعه نویی به دلیل حرکت جوانمردانه محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان، با دست زدن وی را تشویق کرد.
* تیم فوتبال استقلال تهران در این دیدار به برتری رسید تا علاوه بر کسب سومین پیروزی متوالی خارج از خانه، شکست فصل گذشته خود برابر تیم فوتبال داماش گیلان را فراموش کند

Share