تودهنی به کشور فسقلی اروپایی/ علت عذرخواهی خاتمی

به گزارش دیارمیرزا مشرق نوشت: به‌رغم خوش‌بینی برخی افراد نزدیک به رئیس جمهور منتخب در دعوت از کشورهای اروپایی برای شرکت در مراسم تحلیف، اتحادیه اروپا اعلام کرده نماینده‌ای به تهران نخواهد فرستاد. یک کشور فسقلی در اروپا هم شرط حضور در تهران را معلوم‌شدن تکلیف حصر دو تن از فتنه‌گران بیان کرده بود که […]

به گزارش دیارمیرزا مشرق نوشت:n00303480-b
به‌رغم خوش‌بینی برخی افراد نزدیک به رئیس جمهور منتخب در دعوت از کشورهای اروپایی برای شرکت در مراسم تحلیف، اتحادیه اروپا اعلام کرده نماینده‌ای به تهران نخواهد فرستاد.

یک کشور فسقلی در اروپا هم شرط حضور در تهران را معلوم‌شدن تکلیف حصر دو تن از فتنه‌گران بیان کرده بود که با تودهنی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، جک استراو طی نامه‌ای اعلام کرده که به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به حضور در مراسم تحلیف دکتر روحانی نیست. این نامه در پاسخ به دعوت‌نامه‌ای که برای وی ارسال شده بود نوشته شده است.

مشرق همچنین نوشت: سید محمد خاتمی از ترس برخورد نمایندگان مجلس با وی به عنوان یکی از بازیگران فتنه ۸۸، از حضور در مراسم تحلیف عذرخواهی کرده است.

خاتمی گفته نمی‌خواهم برهم‌خوردن مراسم زنده تحلیف به نام من تمام شود. البته خاتمی نگفته که آیا دعوتی در کار بوده که وی بخواهد انصراف دهد یا خیر؟

Share