تقاضای مدیرعامل داماش از هواداران تیمش

به گزارش دیارمیرزا امیر عابدینی را باید به نوعی مدیر بحران دانست. او همیشه وقتی حضور دارد که یک بحران خاص در اطرافش موج می زند. زمانی مدیریت پرسپولیس را بر عهده گرفت، که خانه نشینی اجباری علی پروین می توانست یک سونامی واقعی در محبوب ترین تیم پایتخت راه بیندازد. اما او توانست همه چیز […]

به گزارش دیارمیرزا امیر عابدینی را باید به نوعی مدیر بحران دانست. او همیشه وقتی حضور دارد که یک بحران خاص در اطرافش موج می زند. زمانی مدیریت پرسپولیس را بر عهده گرفت، که خانه نشینی اجباری علی پروین می توانست یک سونامی واقعی در محبوب ترین تیم پایتخت راه بیندازد. اما او توانست همه چیز را تحت کنترل خود بگیرد و حالا هم که سه سالی می شود باشگاه داماش به نوعی در فقر دست و پا می زند و هنوز اما عابدینی و تیمش کج دار و مریض به حیاتشان ادامه می دهند. در آستانه شروع لیگ سیزدهم به سراغ او رفتیم تا از آخرین وقایع پیرامون تیمش مطلع شویم:
مصاحبه چند روز پیش شما در رابطه با احتمال منحل شدن داماش، بدجوری هواداران داماش را ناراحت کرد. هنوز بر سر حرفتان هستید؟abedini-300x180
من این حرفها را می زنم تا ببینم که در استان از سوی مسئولان حرکتی اتفاق می افتد یا نه؟ اما متاسفانه هیچ خبری نمی شود و هیچ مقامی به روی خودش نمی آورد! من درک می کنم که در دوره نقل و انتقال دولت هستیم و دولت مردان دست به عصاتر حرکت می کنند و اما نه این مدل که هیچ کمکی به تیم لیگ برتری استانشان نکنند. فقط تاکنون آقای کوچکی نژاد (نماینده مجلس رشت) در بحرانی که ما داشتیم ۲۰۰ میلیون تومان از استاندار به بچه ها داد که دستشان درد نکند و اگر همان اتفاق هم نمی افتاد وضع ما بدتر و خراب تر میشد.
از طرفی هم چون در این مدت قویدل آمده بود و باشگاه را در اختیار گرفته بود، شرکت های امیر منصور آریا هم از لحاظ قانونی نمی توانستند هیچ کمکی به ما بکنند. قویدل هم که مدتی است فرار کرده و هیچ ردپایی از او نیست و نمی تواند هیچ کمکی به ما بکند.
حالا تکلیف چیست، یعنی قرار است وضع به همین منوال بماند؟
نه. خبرهای خوبی برای هواداران داماش دارم. در جلسات مکرری که در دو هفته گذشته برگزار شد و به جد همه فعالیت کردند که اتفاق خوبی برای داماش بیفتد. اما آن طرف ماجرا هم مشکلات خودش را دارد و باید یک سری توافقات خاص حاصل بشود که شده است. قرار شده بود که بخشی از شرکت های منصور آریا به داماش واگذار شود و ما از آن طریق درآمد کسب کنیم. اما مشکلی که به وجود آمد این است که تا این کارخانه ها به پول سازی و کسب درآمد برسند چندین ماه و یا شاید تا پایان فصل طول بکشد و این برای ما که به پول روز مره احتیاج داریم خوب نیست.
اما آخرین خبر که من فقط دارم حالا به شما می گویم این است که خوشبختانه در جلسه ای که امروز برگزار شد، مسئولان قرار شد یک تامین بوجه ای برای ما بکنند و به باشگاه کمک کنند تا مشکلات ما حل بشود و قطعا هم حل می شود.
یعنی این پول تا آینده ای نزدیک به تیمتان تزریق می شود؟
بله بزودی و به احتمال زیاد تا این هفته این پول می آید. احتمالا تا هفته دوم لیگ.
وضعیت بازیکنان چگونه است؟
ما بهترین بچه های ایران را در اختیار داریم. با بالاترین برآیند و کمترین درآمد دارند برای داماش بازی می کنند. بچه های ما صبور هستند و سال گذشته در بدترین شرایط مالی بهترین نتیجه ممکن را گرفتند. من پشتوانه ام به این بازیکنان است. امسال هم تیم خوبی بستیم و جزء محدود تیمهایی بودیم که اسکلت تیم را کاملا حفظ کردیم. حسین ابراهیمی و رودبارین به دلیل نیاز مالی رفتند، هرچند که رودباریان حرفهایی زد که اصلا درست نبود و من را دلخور کرد. جهانبخش هم که با رضایت کامل ما ترانسفر شد.
وضعیت تازه واردین چگونه است؟
بازیکنان جوان و خوبی گرفتیم.که همه آینده دار هستند و بدرد می خورند. همه ی بچه های کارآمد را هم نگه داشتیم. بازیکنان ما بدون دریافت یک ریال همه آمدند و قرارداشان را بستتند.
کادر فنی چه طور؟ خیلی جوان هستند!
کادر ما تاکنون خوب کار کرده است. گروه جوان و خوبی هستند و همه تلاش خود را کرده اند. من به افشین ناظمی اعتقاد دارم. و بار خوبی از لحاظ فنی روی نیمکت داریم.
یعنی مستقل عمل می کنند؟
کاملا. بنده به هیچ وجه فرصت حضور نداشته ام. هیچ دخالتی هم تاکنون نداشتم و همه دسترنج خود بچه هاست. اگر موفقیتی بدست بیاید که صد در صد حاصل خواهد شد، فقط نتیجه تلاش و زحمت بچه های کادر فنی و بازیکنان است. من از هوادارانمان می خواهم که پشت تیم بایستند و ما را تنها نگذارند که البته مطمئنا تنهایمان نخواهند گذاشت. من از آنها می خواهم صبور باشند و دست ما را بگیرند.
حرف آخر؟
من فردا برای تماشای بازی به رشت می آیم تا کنار تیم باشم. از مسئولان استان هم تقاضا دارم که تا آخرین روز وظیفه شان را انجام دهند و اگر کاری برای داماش از دستشان بر می آید انجام دهند تا هم نام نیک بماند و هم ثواب کاری را که می کنند ببرند. سال گذشته یک کلاهبرداری به داماش آمد و هم خودش را نابود کرد و هم اگر هوشیاری ما نبود تیم را هم باخودش به فنا می برد. اما مردم بدانند که روزهای خوب انتظار داماش را می کشد.
Share