مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت

تشکیل کارگروه‌های تخصصی سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت

به گزارش دیارمیرزا مرتضی عاطفی در جلسه سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری این شهر تشکیل کارگروه‌های تخصصی را بهترین اقدام برای فرهنگ‌سازی دانست. وی اظهار کرد: این سازمان به منظور ارتقای حقوق شهروندی، در راستای آموزش‌های فرهنگ شهروندی اقدام به راه‌اندازی کارگروه‌هایی در زمینه‌های مختلف کرده است. این مسئول، تشکیل کارگروه‌ها را به صورت تخصصی و فعالیت آنها را […]

به گزارش دیارمیرزا مرتضی عاطفی در جلسه سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری این شهر تشکیل کارگروه‌های تخصصی را بهترین اقدام برای فرهنگ‌سازی دانست.06006

وی اظهار کرد: این سازمان به منظور ارتقای حقوق شهروندی، در راستای آموزش‌های فرهنگ شهروندی اقدام به راه‌اندازی کارگروه‌هایی در زمینه‌های مختلف کرده است.

این مسئول، تشکیل کارگروه‌ها را به صورت تخصصی و فعالیت آنها را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی عنوان کرد.

وی درباره راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی خاطرنشان کرد: پس از افتتاح خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت به دلیل گسترش فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی برای ایجاد فضایی امن و تأثیرگذار در این عرصه و… این سازمان کارگروه‌های متعددی را در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌کند.

عاطفی، با اشاره به اهداف تشکیل این کارگروه‌ها در تبیین فرهنگ شهروندی، افزود: شهروندان حق دارند که بهترین‌ها را در شهر خود داشته باشند و برای شهروند خوب و متعهد ابتدا باید از طریق آموزش‌های مستقیم و غیر مستقیم این فضا را ایجاد کنیم.

به گفته وی، کارگروه‌های طراحی و گرافیک، کارگروه موسیقی و کارگروه شعر و ادب، از جمله کارگروه‌های در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت، متذکر شد: دیگر کارگروه‌ها نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شوند.

وی اجرای کنسرت موسیقی فولکلور گیلان در روزهای گذشته را نخستین برنامه‌ای دانست که توسط کارگروه موسیقی به انجام رسیده است.

عاطفی وجود کارگروه موسیقی را در فضای کنونی جامعه به دلیل هجوم موسیقی و فرهنگ بیگانه ضروری دانست و افزود: در گام نخست با تشکیل کارگروه موسیقی به انجام فعالیت در این حوزه پرداخته می‌شود و پس از آن اجرای کنسرت‌های موسیقی توسط گروه‌های کوچک و عمدتاً نوپا در محل خانه فرهنگ و هنر شهرداری، کنسرت‌های بزرگ‌تر با بهره‌گیری از تجارب هنرمندان داخل استان و کشوری در برنامه خواهیم داشت.

وی، ایجاد فضای لازم برای عرضه موسیقی و جشنواره‌های آموزشی و پژوهشی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

این مسئول، خواستار همکاری و همفکری صاحبان عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در افزایش بهره‌وری و کارآمدی این کارگروه‌ها شد.

Share