بیمارستان تخصصی قلب و عروق گیلان در کومله لنگرود کلنگ‌زنی شد

    پیش از ظهر امروز کلنگ احداث نخستین بیمارستان تخصصی قلب و عروق و دومین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان با حضور کیهان هاشم نیا استاندار گیلان و اسدالله عباسی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کومله لنگرود بر زمین زده شد .   در مراسمی که به همین منظور ترتیب یافته بود […]

 

 

پیش از ظهر امروز کلنگ احداث نخستین بیمارستان تخصصی قلب و عروق و دومین بیمارستان تامین اجتماعی گیلان با حضور کیهان هاشم نیا استاندار گیلان و اسدالله عباسی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کومله لنگرود بر زمین زده شد .

 

در مراسمی که به همین منظور ترتیب یافته بود معاونین وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه کومله ، فرماندار لنگرود ، مدیران دستگاههای اجرایی و جمع زیادی از مردم شهر کومله لنگرود حضور داشتند . کیهان هاشم نیا استاندار گیلان گفت : کلنگ احداث بیمارستان تخصصی قلب و عروق تامین اجتماعی گیلان که امروز بر زمین زده شده در مقیاس کشوری است و یکی از کارهای بزرگ بحساب می آید .

 

 

 

 

وی افزود : امروز یک روز ویژه برای گیلان و مردم شهرستان لنگرود و کومله است و ما همه تلاش‏مان را در راستای بهره‏برداری هرچه سریعتر این بیمارستان بکار خواهیم گرفت .

 

استاندار گیلان با اشاره به احداث نخستین بیمارستان تخصصی قلب و عروق سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت : خدمت خالصانه و بی‏شائبه در راستای رفاه حال بیماران و حفظ سلامت جامعه از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است .

 

هاشم نیا استاندار گیلان ضمن تشکر و قدر دانی از اهداء کنندگان زمین جهت احداث بیمارستان در این منطقه اذعان داشت : خیرین در استان گیلان بسیار فعال  هستند و کسانی که اینگونه از مال خود می بخشند اجر و پاداش خود را از خداوند متعال طلب می کنند و انشاءالله این امور بیشتر  توسعه پیدا کند .

 

در ادامه این مراسم اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : با پی گیری مسئولین استان مجوز ایجاد بیمارستان قلب و عروق تامین اجتماعی در کومله گیلان صادر شده است و امروز نیز کلنگ احداث آن زده می شود  .

 

 

 

 

وی افزود : این پروژه ملی است و استان های دیگر نیز می توانند از این بیمارستان فوق تخصصی براحتی و بصورت کاملا قابل دسترس استفاده کنند .

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره باینکه ایجاد اشتغال ، بهبود درمان و رفاه مردم در دستور کار این وزارتخانه است ابراز داشت : در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دست از پروژ های بزرگ در سراسر کشور خواهیم بود .

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین در اهدای زمین این بیمارستان اظهار داشت : ما در جهت تسهیل این پروژه تمام تلاش خود رابکار گرفته ایم و همچنین ارتقای درمانگاه ها و شعب تامین اجتماعی در گیلان را در راستای افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار وزارتخانه قرار داده ایم .

 

در ادامه این مراسم لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر با وحدت و صمیمیت تمام و به نفع مردم مسایل و مشکلات را پی گیری کنیم نتایج بهتری دریافت خواهیم کرد .

 

 

 

 

وی احداث نخستین بیمارستان تخصصی قلب و عروق سازمان تامین اجتماعی در شهر کومله لنگرود را با اهمیت دانست و ابراز داشت : از تمام کسانی که در امر احداث این بیمارستان تلاش می کنند  تشکر و از اهداء کنندکان و خیرین زمین این بیمارستان نیز نهایت قدردانی را اعلام می کنم .

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت : با احداث بیمارستان تخصصی قلب و عروق لنگرود بیماران غرب مازندران و استان های همجوار نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

در ادامه این مراسم محمدحسین شهدی‌نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت : هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی ساخت بیمارستان تخصصی قلب و عروق لنگرود را در استان مصوب کرده است و تمام خدمات این بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان ارائه می‌شود .

 

وی تصریح کرد : بیمه‌های دیگر با تعرفه دولتی نیز می‌توانند از خدمات بیمارستان تخصصی قلب و عروق لنگرود استفاده کنند.

 

 

 

 

 

Share