برگزاری ۶۱ جنگ شادی در گیلان

به گزارش دیارمیرزا : سردار هامون محمدی خواستار مشخص شدن وضعیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان شد و اظهار کرد: ۲۸ وظیفه ساحل دریا برای بسیج تعریف شده است. وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان در طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و افزود: تفرجگاه‌ها و نقاط گردشگری گیلان استقبال کننده […]

به گزارش دیارمیرزا : سردار هامون محمدی خواستار مشخص شدن وضعیت فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان شد و اظهار کرد: ۲۸ وظیفه ساحل دریا برای بسیج تعریف شده است.

وی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان در طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و افزود: تفرجگاه‌ها و نقاط گردشگری گیلان استقبال کننده بسیاری دارد.

13911221000114_PhotoA

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه اقدام‌های ضد فرهنگی ساحل دریا را می‌توان به فرصت‌های فرهنگی تبدیل کرد، گفت: سپاه طرح‌های فرهنگی مختلفی را از سال ۹۱ در طرح‌های سالم‌سازی دریا در ۹ شهرستان اجرا کرده است.

وی به وضعیت مناطق گردشگری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تفرجگاه‌های استان مانند امامزاده ابراهیم (ع) شفت و پارک‌های شهر رشت نیازمند توجه ویژه است.

محمدی با اشاره به ورود بسیج در اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا، خاطرنشان کرد: غرفه‌های عرضه کتاب، ایستگاه سلامت، عفاف و حجاب، ورزش، نمازخانه، سینما، جنگ شادی، ایستگاه پذیرایی صلواتی و … توسط بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا دایر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری ۶۱ جنگ شادی در نقاط گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا از ابتدای تابستان امسال تاکنون در استان خبر داد و تصریح کرد: محافل انس با قرآن در کنار ساحل دریا برگزار می‌شود.

وی اجرای ورزش‌های بومی محلی و چاپ بروشور، ماهنامه و معرفی شهدای شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌ها در طرح‌های مذکور از ۱۰ صبح تا دو بعدازظهر و پنج عصر تا ۱۰ شب است.

محمدی نمایش فیلم در طرح‌های سالم‌سازی دریا را شب‌ها اعلام کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی با تجمع مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه دوست داریم مردم تفریح سالم داشته باشند، اظهار کرد: قابلیت اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف در طرح‌های سالم‌سازی دریا وجود دارد.

 

Share