برپایی ۶۱ جنگ فرهنگی و ورزشی توسط سپاه در سواحل گیلان

به گزارش دیارمیرزا : سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: سه چهارم مسافران نوروزی بعد از عید فطر به گیلان سفر کرده و قسمت عمده این مسافران سواحل گیلان را برای تفریح انتخاب می‌کنند. وی با بیان اینکه ۱۸ طرح سالم سازی و تفرجگاه در حوزه مدیریتی و نظارتی سپاه قدس گیلان […]

به گزارش دیارمیرزا : سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: سه چهارم مسافران نوروزی بعد از عید فطر به گیلان سفر کرده و قسمت عمده این مسافران سواحل گیلان را برای تفریح انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸ طرح سالم سازی و تفرجگاه در حوزه مدیریتی و نظارتی سپاه قدس گیلان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این تعداد متشکل از ۱۱ ساحل و هفت تفرجگاه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی توسط نیروی مقاومت بسیج در طرح‌های سالم سازی دریا در گیلان، گفت: از ابتدای تابستان تاکنون ۶۱ جنگ فرهنگی و ورزشی در سواحل گیلان با محوریت سپاه و نیروی مقاومت بسیج برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تنها در سواحل حوزه رشت ۱۳ جنگ فرهنگی ورزشی برگزار شده است.

محمدی با اشاره به دیگر اقدامات نیروی مقاومت بسیج و سپاه قدس در سواحل گیلان، اعلام کرد: برپایی نمازجماعت، مسابقات ورزشی، دایر کردن عکاس خانه‌های ساحلی و تفرجگاهی از جمله این برنامه‌هاست.

وی از راه اندازی غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و مذهبی در سواحل گیلان خبر داد و گفت: کتابخانه، غرفه حجاب و عفاف و غرفههای مشاوره‌های فردی و گروهی از دیگر ابتکارات نیروی مقاومت بسیج و سپاه قدس در سواحل استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: سپاه گیلان ضمن فضاسازی معنوی در طرح‌های سالم سازی مربوط به خود با راه اندازی ایستگاه‌های بلوتوث از زائران با محصولات سمعی و بصری فرهنگی و مذهبی پذیرایی می‌کند.

Share