انعقاد پانزده قرارداد در شهرک‌های صنعتی گیلان

به گزارش دیارمیرزا : مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد ۱۵ قرارداد برای احداث واحدهای صنعتی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد. مجید عباسیان‌امین صبح امروز در نشست شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به انعقاد قراردادهای صنعتی در استان اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۵ قرارداد احداث واحدهای […]

به گزارش دیارمیرزا : مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد ۱۵ قرارداد برای احداث واحدهای صنعتی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

مجید عباسیان‌امین صبح امروز در نشست شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به انعقاد قراردادهای صنعتی در استان اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۵ قرارداد احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان منعقد شده است.

13910123000258_PhotoA وی با بیان اینکه این قراردادها با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شد، گفت: ۲۳ هزار متر زمین برای احداث تعداد واحدهای مذکور اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، این قراردادها را در زمینه احداث صنایع فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک و واحدهای خدماتی ذکر کرد.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری برای احداث ۱۵ واحد جدید تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری این تعداد قرارداد طبق جواز تاسیس صادر شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال است.

عباسیان‌امین، به میزان اشتغالزایی واحدهای مذکور اشاره کرد و افزود: پس از احداث این تعداد واحد صنعتی طبق جواز تاسیس ۲۰۸ نفر مشغول به‌کار می‌شوند.

وی، بالاترین تقاضا در بین قراردادهای منعقد شده را مربوط به احداث واحدهای صنعتی با تولید صنایع غذایی و فلزی عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به مکان استقرار واحدهای مذکور، خاطرنشان کرد: قرارداد این واحدهای صنعتی برای استقرار در شهرک‌های صنعتی رشت، لنگرود، گوشلوندان فومن، صومعه‌سرا، آستانه‌اشرفیه و سیاهکل منعقد شده است.

Share