انتصاب علی بهارمست و کریم سرپرست به سمت معاونین خدمات شهری و اداری مالی شهرداری رشت

به گزارش دیارمیرزا در  مراسم معارفه معاونین خدمات شهری و اداری مالی شهرداری رشت میر نوید میر حق جو سرپرست شهرداری با بیان این مطلب که حوزه های مختلف شهرداری از وجود افراد متخصص و متعهد بهره مند می گردد افزود : پی گیری در راستای مسائل گوناگون و خدمت در حوزه های مختلف کاری […]

به گزارش دیارمیرزا در  مراسم معارفه معاونین خدمات شهری و اداری مالی شهرداری رشت میر نوید میر حق جو سرپرست شهرداری با بیان این مطلب که حوزه های مختلف شهرداری از وجود افراد متخصص و متعهد بهره مند می گردد افزود : پی گیری در راستای مسائل گوناگون و خدمت در حوزه های مختلف کاری ، بار امانتی است که می بایست در عین سلامتی به افراد دیگر واگذار گردد.

وی افزود : اداری و مالی یکی از حوزه های حساس می باشد که آقای بهارمست توانست در این حوزه با سلامت مالی از بسیاری ازهزینه های بیهوده جلوگیری نماید و خوشبختانه توانستند تا حد زیادی موفق عمل نمایند.

میر نوید میر حق جو تصریح کرد : خدمات شهری نیز یکی از حوزه های خدمت رسان است که پی گیری در مسایل مختلف از قبیل فضای سبز- ایمنی و … می بایست به طرز اصولی انجام پذیرد و متاسفانه این حوزه مدت زیادی فاقد متولی مشخصی بوده است و معاون جدید با از خود گذشتگی این مسئولیت را قبول نمودند و امید است در توسعه خدمات شهری بیش از پیش موفق عمل نمایند.

در این نشست مهندس بهارمست نیز از فعالیت های انجام پذیرفته در حوزه اداری و مالی گزارشی بیان نمود و افزود : باید با مشارکت یکدیگر و ایجاد آرامش در شرایط سخت بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

وی افزود : کسب در آمد پایدار برای توسعه خدمت باید صورت پذیرد تا بتوانیم با افزایش در آمد و کاهش هزینه فعالیت هایمان را توسعه دهیم.

کریم سرپرست نیز توفیق خدمت صادقانه را طلب نمود و گفت : با روزهای خوب فاصله داریم که امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی مجموعه بتوانیم این اتفاق مهم را تحقق بخشیم و آینده ای زیبا برای شهرمان متصور گردیم.

شایان ذکر است مهندس علی بهارمست به سمت معاون خدمات شهری و کریم سرپرست به سمت معاون اداری و مالی منصوب گردیدند.

Share