افشین ناظمى: مشکلات مالى زمین گیرمان کرده است / از نتیجه ناراضى هستم

به گزارش دیارمیرزا :کادرفنی به همراه آقای عابدینی با هم مشورت می‌کنیم و هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد را پیاده می‌کند. بازیکنان ما تا الان برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند اما مشکلات مالى زمین گیرمان کردهسایت گل – افشین ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران در حالى که نسبت به […]

به گزارش دیارمیرزا :کادرفنی به همراه آقای عابدینی با هم مشورت می‌کنیم و هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد را پیاده می‌کند. بازیکنان ما تا الان برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند اما مشکلات مالى زمین گیرمان کردهسایت گل – افشین ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران در حالى که نسبت به گذشته چهره اى بر افرخته داشت شرکت کرد و گفت: جا دارد در ابتدا روز خبرنگار را پیشاپیش به همه‌ خبرنگاران تبریک بگویم. از تلاش مجموعه‌ تیم راضی هستم ولی از نتیجه راضی نه. برعکس جریان بازی گل خوردیم و آن‌ قدر زمان نداشتیم که بازی را ببریم. از همین جا از هواداران عذرخواهی می‌کنم. از این‌که دو بازی خانگی خود را مساوی کردیم، شرمنده‌ام. به هر حال شرایط ما طوری است که تمرکز لازم را نداریم. من فکر می‌کنم که اگر مشکلات مالی حل شود روحیه‌ بازیکنان دوچندان می‌شود.

مشکلات مالى و دو بازى دشوار آینده؟
سه سال است که مشکلات مالی با ما همراه است و این روحیه‌ تیمی را از ما گرفته است. هفته‌ آینده به مصاف فولاد خوزستان می‌رویم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می‌کنیم. البته فردا جلسه‌ای هم با مدیر باشگاه داریم.
نقش عابدینى در چیدمان ترکیب؟
این را باید بگویم که ما کادرفنی به همراه آقای عابدینی با هم مشورت می‌کنیم و هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد را پیاده می‌کند. بازیکنان ما تا الان برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند و شما اگر خودتان مشکل مالی داشته باشید، ظرف چند وقت زمین‌گیر می‌شوید. حال خود را به جای بازیکنان ما بگذارید که سه سال است مشکل مالی دارند.
هواداران و تشویق بعد از بازى؟
در پایان از هوادارانمان تشکر می‌کنم که همیشه حامی ما بوده‌اند. من همیشه مدیون آنها هستم. همیشه نظرات آنها را مى خوانم و روى تک تک آنها را مى بوسم. بزرگترین دلگرمى من آنها هستند.

Share