سازمان هوا شناسی اعلام کرد :

افزایش دما در نوار ساحلی

به گزارش دیارمیرزا : به نقل از سازمان هواشناسی کشور طی روزهای آینده دمای هوا درنوار شمالی کشور تا حدودی افزایش می یابد ونیز در سایر مناطق در این مدت پدیده قابل توجهی دیده نمی شود.

به گزارش دیارمیرزا : به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز”پنجشنبه۲۴ مردادماه ۹۲″اعلام شد، طی امروز وفردا بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی دوراز انتظار نیست و طی روزهای آینده دمای هوا درنوار شمالی کشور تا حدودی افزایش می یابد ونیز در سایر مناطق در این مدت پدیده قابل توجهی دیده نمی شود.

براساس این گزارش،امروز در مناطقی از شمال غرب و جنوب وجنوب شرق کشور ابرناکی ،رگبارو رعدو برق پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
لازم به ذکر است، در دوروز آینده پدیده غالب در شرق و جنوب شرق کشور بویژه شمال سیستان و بلوچستان و برخی مناطق خراسان جنوبی وزش باد شدید و گردوخاک خواهد بود که موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری ودر ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش بادواحتمال رگبار باران پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به ۳۵ درجه و درکمترین حالت به ۲۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.
Share