درآمد میلیونی از سیل پیام‌ها؛

افراط در تبریک به وزرای دولت اعتدال + عکس

به گزارش دیارمیرزا : نمایندگان مجلس هفته گذشته با رای اعتماد به اکثر وزیران معرفی‌شده از سوی رئیس‌جمهور، مسافران قطار هیأت دولت را تکمیل و راهی پاستور کردند.

به گزارش دیارمیرزا : وزرای اقتصادی دولت یازدهم که اکثرا‌ بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند با پشتوانه بالایی وارد دولت شده‌اند و طی دیروز  و امروز فعالیت خود را به طور رسمی در عالی‌ترین مقام وزارتخانه‌ها آغاز کردند.

برخی وزرا پس از انتخاب توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از بسیاری شرکت‌ها درخواست کردند تا پیام تبریک ارسال نکرده و متقبل هزینه نشود.با وجود تأکید این وزرا،  هیأت مدیره و مدیران عامل بسیاری از شرکت‌های تجاری با ارسال تاج های گل صدها هزار تومانی و درج پیام‌های تبلیغاتی میلیونی در صفحه اول روزنامه‌های پرتیراژ، ارادت خود را به وزیران جدید اعلام می‌کنند.

 

ارسال دسته گل پارس خودرو برای علی ربیعی

 

در میان این آگهی‌های تبلیغاتی که در اکثر روزنامه‌های پرتیراژ منتشر شده نام رئیس دفتر رئیس جمهور (محمد نهاوندیان)، وزیر نفت (بیژن نامدار زنگنه)، وزیر صنعت، معدن و تجارت (نعمت‌زاده)،وزیر بهداشت و درمان (سید حسن قاضی زاده هاشمی)و …..به چشم می‌خورد که در یکی از این آگهی ها نام شرکتی دیده می شود که انحصار تهیه قطعات خودرو را در اختیار دارد و امیدواریم که وزیر صنعت جدید با اتخاذ تدابیر شایسته ای پای این شرکت رانتخوار را از صنعت خودروی کشور کوتاه کند.

با نگاهی به جدول تعرفه های تبلیغاتی در روزنامه همشهری پی خواهید برد که درآمد این روزنامه فقط از آگهی های امروز در رابطه با تبریک به وزرا رقمی حدود ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.

با این همه این رسم ناخوشایند همچنان پابرجاست و دفاتر بازرگانی روزنامه‌های کثیر‌الانتشار ، با درآمدهای صدها میلیونی  روزهای خوشایندی را دارند سپری می کنند!

Share