اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در عید فطر

به گزارش دیارمیرزا :مهیار رستگار شامگاه چهارشنبه در نشست انتظامی استان محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های گیلان در عید فطر را تشریح کرد. وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان اعمال می‌شود. وی اذعان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش ورود مسافر در […]

به گزارش دیارمیرزا :مهیار رستگار شامگاه چهارشنبه در نشست انتظامی استان محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های گیلان در عید فطر را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان اعمال می‌شود.

خبرگزاری فارس: اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های گیلان در عید فطر

وی اذعان کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش ورود مسافر در ایام تعطیلات آخر هفته که با تعطیلات عید سعید فطر نیز تقارن پیدا کرده است، پلیس راه استان به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه با انجام هماهنگی‌های لازم، محدودیت ترافیکی در دو محور مهم ورودی گیلان را اعمال می‌کند.

رستگار، گفت: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ مرداد جاری از محور قدیم رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.

وی، تردد این نوع وسایل نقلیه در آزاد راه رشت‌ـقزوین را نیز ممنوع اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در محور آستارا‌ـاردبیل نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، افزود: در این محور تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه مورخ ۱۹ مرداد جاری از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ممکن است ساعات محدودیت با توجه به میزان و حجم ترافیکی جاده‌های استان تغییر یابد و زمان محدودیت‌ها افزایش پیدا کند که در این صورت حتماً اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌های گروهی انجام می‌شود.

رستگار از تمام رانندگان و مسافران خواست تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی در جاده‌های گیلان رانندگی کنند.

وی در پایان یادآور شد: رعایت قوانین مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

Share