اعلام آمادگی استاندار گیلان مبنی بر واگذاری ورزشگاه های عضدی و تختی به تیمهای داماش و ملوان

به گزارش دیارمیرزا کیهان هاشم نیا در نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات فوتبال گیلان که معاونان سیاسی و عمرانی وی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان ،مدیران داماش و ملوان حضور داشتند گفت : ما حاضریم بر اساس قانون و ضوابط موجود ورزشگاه های شهید عضدی رشت و تختی بندر انزلی را بصورت اجاره به […]

به گزارش دیارمیرزا کیهان هاشم نیا در نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات فوتبال گیلان که معاونان سیاسی و عمرانی وی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان ،مدیران داماش و ملوان حضور داشتند گفت : ما حاضریم بر اساس قانون و ضوابط موجود ورزشگاه های شهید عضدی رشت و تختی بندر انزلی را بصورت اجاره به دو تیم داماش و ملوان واگذار کنیم تا این تیمها از محل در اختیار قرار گرفتن ورزشگاه ها برای خود درآمدزایی داشته باشند.

وی افزود : این واگذاری در صورت داشتن توانایی مالی کافی می تواند بصورت قطعی باشد.

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات مالی داماش و ملوان اظهار داشت : تا زمانیکه منابع پایدار درآمدی برای این تیمها وجود نداشته باشد، حتی اگر ۱۰۰ میلیارد تومان هم به این تیمها کمک شود باز هم پس از پایان این پول مشکلات مالی این تیم نیز آغاز می شود.

مهندس هاشم نیا با بیان اینکه حل مشکلات داماش و ملوان نیازمند همدلی و همت جدی همگان به ویژه خانواده ی ورزش استان دارد، گفت : اگر قرار است مشکلات دو باشگاه برطرف شود باید همه با هم تلاش کنیم در غیر اینصورت هیچگاه به نتیجه نمی رسیم.

وی افزود : با واگذاری این استادیوم ها علاوه بر اینکه هزینه های نگهداری ورزشگاه ها از روی دوش دولت برداشته می شود سبب خواهد شد تا مشکلات تیمهای داماش و ملوان هم  به عنوان ۲ تیم ریشه دار گیلان حل شود.

استاندار گیلان ادامه داد : از محل حذف هزینه های نگهداری این استادیوم ها و درآمدزایی واگذاری آنها می توان سالن های ورزشی و ورزشگاه های جدید ساخت.

مهندس کیهان هاشم نیا اظهارداشت : البته در قرارداد واگذاری باید برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای تیمهای پایه نیز دیده شود.

Share