اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده اوباما + عکس

به گزارش دیارمیرزا : به نقل از خبرگزاری ای پی تی ان ؛ این سگ ماده سانی نام دارد و به خانواده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ملحق شده است. سانی هم نژاد بو، سگ اول خانواده اوباما است. این سگ از نژاد پرتغالی است. کاخ سفید در ادامه توضیحات درباره این “عضو جدید خانواده اوباما” افزود: […]

به گزارش دیارمیرزا : به نقل از خبرگزاری ای پی تی ان ؛ این سگ ماده سانی نام دارد و به خانواده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا ملحق شده است. سانی هم نژاد بو، سگ اول خانواده اوباما است. این سگ از نژاد پرتغالی است.

کاخ سفید در ادامه توضیحات درباره این “عضو جدید خانواده اوباما” افزود: اگرچه خانواده اوباما آلرژی دارند، اما نژاد این سگ به آنها می سازد، و مشکلی به وجود نمی آورد!
گویا این رویداد آنقدر برای کاخ سفید مهم بوده که توضیحات کاملی درباره سگ داده و اعلام کرده که سانی یک ساله است و در میشیگان متولد شده.
کاخ سفید می گوید سانی این فرصت را خواهد داشت تا در مواقعی در اتاق بیضی شکل دفتر کار رئیس جمهور به وی بپیوندد.
اوباما سال ۲۰۰۹ به وعده انتخاباتی خود به دخترانش ساشا و مالیا عمل کرد و برای آنها یک سگ خرید. اوباما به آنها قول داده بود اگر رئیس جمهور شود به آنها یک سگ هدیه خواهد داد.
از متنی که کاخ سفید منتشر کرده است، مشخص است که برای رئیس جمهور آمریکا یک سگ چه اهمیتی دارد!
گفتنی است، این خبر در حالی از سوی کاخ سفید اعلام شده که اخیرا براساس نتایج یک نظرسنجی اعلام شده که  ۴۰ درصد از آمریکایی ها نجات سگ خود را به نجات ِیک شخص غیرآمریکایی ترجیح می دهند .
Share