در فاصله دو هفته تا پایان دولت در حال انجام است

استخدام رسمی مخفیانه در میراث فرهنگی

به گزارش دیارمیرزا : اخبار رسیده به صراط حکایت از آن دارد که سازمان میراث فرهنگی، آزمونی استخدامی بین ۵۰ نفر را برگزار کرده که از میان آنها هر ۵۰ نفرشان به استخدام این سازمان در خواهند آمد! سازمان میراث فرهنگی، به عنوان حاشیه سازترین نهاد دولت  در ۸ سال گذشته، در فاصله کمتر از دو […]

به گزارش دیارمیرزا : اخبار رسیده به صراط حکایت از آن دارد که سازمان میراث فرهنگی، آزمونی استخدامی بین ۵۰ نفر را برگزار کرده که از میان آنها هر ۵۰ نفرشان به استخدام این سازمان در خواهند آمد!
سازمان میراث فرهنگی، به عنوان حاشیه سازترین نهاد دولت  در ۸ سال گذشته، در فاصله کمتر از دو هفته تا پایان دولت دهم، تصمیم به تبدیل وضعیت و استخدام رسمی ۵۰ نفر در این سازمان گرفته است.
بر اساس اخبار رسیده، این موضوع بدون طی شدن مراحل قانونی استخدام در حال  انجام است و امروز آزمونی میان ۵۰ نفر برگزار شده که تمامی آنها به استخدام این سازمان درخواهند آمد!
بر این اساس، در حالی که بسیاری از کارمندان و حتی مدیران سازمان میراث فرهنگی با تحصیلات بالا و سوابق طولانی همچنان با قرارداد انجام کار معین در این سازمان به فعالیت مشغولند، نام برخی افرادی که صرفا در چند ماه اخیر و با استفاده از روابط ویژه با مدیران وارد این سازمان شده اند نیز در میان استخدامی ها دیده می شود!
تغییرات مداوم مدیران سازمان میراث فرهنگی و روی کار آمدن مدیران جدید، به رابطه بازی و جذب خارج از قانون نیروهای جدید به این سازمان کمک کرده است.
پیش از این اخباری در خصوص تجمع عده ای از کارکنان این سازمان مقابل اتاق ریاست در اعتراض به وضعیت استخدامی خود منتشر شده بود که به نظر می رسد اکثریت حاضران در تجمع مذکور، با هماهنگی مدیران سازمان وارد این تجمع شده بودند تا زمینه های استخدام خارج از قاعده آنها را فراهم کنند.
گفتنی است تبدیل وضعیت و استخدام رسمی در نهادهای دولتی دارای محدودیت های فراوانی است و معمولا هر نهاد دولتی صرفا مجوز سهمیه های یک یا دو نفری در هر سال دریافت می ک

Share