استاندار گیلان : به داماش و ملوان تعصب دارم

به گزارش دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا در نشست با مدیرعامل باشگاه داماش، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: اگر کاری برای تیمهای خوب ملوان و داماش انجام ندهیم، به جوانان علاقه مند و مردم ورزش دوست گیلان جفا کرده ایم.     وی با اشاره به سابقه ی تیمهای ملوان […]

به گزارش دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا در نشست با مدیرعامل باشگاه داماش، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: اگر کاری برای تیمهای خوب ملوان و داماش انجام ندهیم، به جوانان علاقه مند و مردم ورزش دوست گیلان جفا کرده ایم.

 

 

وی با اشاره به سابقه ی تیمهای ملوان و داماش در گیلان و تاثیر گذاری آن بر ورزش حرفه ای و قهرمانی و روحیه نشاط اجتماعی در جامعه افزود:من به عنوان یک گیلانی به داماش وملوان تعصب دارم و نسبت به مشکلات آنان نیز کمک خواهم کرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه خاستگاه در فوتبال در شمال؛ رشت و بندرانزلی بوده است اظهار داشت : الآن در تیم داماش مدیر خوب ، قوی و شناخته شده ای حضور دارد که باید از این شرایط به بهترین شکل ممکن به منظور تقویت این تیم ریشه دار استفاده کنیم.
مهندس کیهان هاشم نیا با تاکید بر اینکه باید منبع پایدار مالی برای تیمهای داماش و ملوان درنظر گرفته شود تا این تیمها از مشکلات سریالی رهایی یابند، افزود : به همین منظور این آمادگی وجود دارد تا یکی از یکی از ورزشگاه های عضدی یا سردارجنگل به داماش واگذار شود.

 

 

مدیرعامل باشگاه داماش هم با استقبال از پیشنهادات سازنده ی استاندار گیلان به منظور حل مشکلات ملوان و داماش گفت : این آمادگی در این باشگاه وجود دارد که ورزشگاه سردارجنگل رشت را به صورت اجاره به شرط تملیک در اختیار بگیریم
عابدینی افزود : در مورد ورزشگاه شهید عضدی نیز برای حل نواقص کنفدراسیون فوتبال آسیا با اداره کل ورزش و جوانان  و هیئت فوتبال همکاری خواهیم کرد.

Share