دستگیری اعضای یک گروه زیرزمینی در زمان اجرای کنسرت

به گزارش دیارمیرزاکنسرت پژوهشی گروه DOWN OF RAGE که شب ۲۵ مرداد در آمفی تئاتر مدرسه ای در منطقه بلوار فرحزادی در حال برگزاری بود، با حضور پلیس امنیت تهران ناتمام ماند و کلیه حاضرین در سالن و اعضای این گروه بازداشت و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند. بر اساس پیگیری های خبرنگار «موسیقی […]

به گزارش دیارمیرزاکنسرت پژوهشی گروه DOWN OF RAGE که شب ۲۵ مرداد در آمفی تئاتر مدرسه ای در منطقه بلوار فرحزادی در حال برگزاری بود، با حضور پلیس امنیت تهران ناتمام ماند و کلیه حاضرین در سالن و اعضای این گروه بازداشت و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

بر اساس پیگیری های خبرنگار «موسیقی ما»، افراد زیر سن قانونی در لحظات ابتدایی بازداشت آزاد شدند و به مروو اکثر حاضرین در سالن پس از پاسخگویی به چند سوال روانه منازل خود شدند اما اعضای این گروه همچنان در بازداشت به سر می برند. پیگیری خبرنگار «موسیقی ما» از مسئولین سالن برگزاری برنامه، (که در واقع مدیران یک مدرسه دخترانه در مقاطع مختلف بودند) به نتیجه خاصی نرسید و مسئول روابط عمومی این مدرسه در پاسخ به سوال خبرنگار «موسیقی ما» مبنی بر دلایل این اتفاق گفت: «هر گونه اظهار نظری در این مورد برای ما ممنوع شده و نمی توانیم در این باره هیچ صحبتی با رسانه ها داشته باشیم».

مسئول روابط عمومی سالن آمفی تئاتر آفرینش مهر در ادامه افزود:«ما نمی توانیم جزئیات اتفاق را در اختیار رسانه ها قرار دهیم و به ما گفته اند هر کس سوالی پرسید، جوابی ندهید و بگذارید هر کس هر طور دوست دارد در این باره اطلاع رسانی کند!». پس از پافشاری خبرنگار «موسیقی ما» مسئول مربوطه با قطع کردن تماس، علامت سوال های این اتفاق را بیشتر کرد تا پیگیری های ما به نتیجه خاصی نرسد.»

سایت پلیس امنیت تهران نیز درباره این اتفاق در حالی سکوت خبری اختیار کرده که معمولا به محض رخ دادن چنین اتفاقاتی بلافاصله به صورت شفاف اطلاع رسانی می کند و نمونه واضح است دستگیری تعدادی از ترانه سراها و آهنگسازان پاپ بود که به خوبی در آن مورد اطلاع رسانی شد. این گروه یک بار دیگر نیز به دلیل مخالفت کنسرت گذارش مبنی بر احتمال برخی رفتارهای (به گفته خودش) «غربی» حاضرین در سالن، اردیبهشت ماه امسال نیز چند روز مانده به اجرا، کنسرت این گروه را لغو کرده بود. DOWN OF RAGE گروهی ست که معمولا آثار راک بزرگان جهان را بازخوانی می کند.

«علی اهتمامی» (نوازنده درامز این گروه) تنها چهره در دسترسی بود که می توانست در این باره توضیح دهد که او نیز ارائه توضیحات در این باره را به آزادی همگروهی هایش منوط کرد تا مبادا مشکلی برای سیر قانونی دوستانش پیش بیاید.

Share