احتمال انتصاب چهره خبرساز به عنوان معاون پارلمانی روحانی

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از تسنیم، براساس جدیدترین اخباری که خبرنگار تسنیم کسب کرده است، مجید انصاری به احتمال فراوان پس از پایان جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منصوب خواهد شد. پیش از این اخبار حکایت از آن داشت که حجت‌الاسلام علی عسگری به عنوان گزینه اصلی […]

به گزارش دیارمیرزا  به نقل از تسنیم، براساس جدیدترین اخباری که خبرنگار تسنیم کسب کرده است، مجید انصاری به احتمال فراوان پس از پایان جلسات رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی، به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور منصوب خواهد شد.IMAGE635120708230371762

پیش از این اخبار حکایت از آن داشت که حجت‌الاسلام علی عسگری به عنوان گزینه اصلی معاونت پارلمانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده است اما گفته می‌شود که این موضوع منتفی شده است.

مجید انصاری دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز از اصلی‌ترین مجامع سیاسی اصلاح‌طلبان است. این مجمع در جریان حوادث سال ۸۸ چندین بیانیه صادر و مردم را برای حضور در تظاهرات‌های غیرقانونی دعوت کرده است.

یکی از جنجالی‌ترین بیانیه‌های مجمع روحانیون، بیانیه‌ای دعوت به حضور خیابانی مردم در روزی بود که “ندا آقاسلطان” به طور مشکوکی در یکی از خیابان‌های تهران کشته شد.

وی در سال پایانی دولت سید محمد خاتمی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بود و هم‌اکنون نیز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

پیشتر از وی به عنوان یکی از گزینه‌های وزارت کشور نام برده می‌شد اما نهایتاً عبدالرضا رحمانی‌فضلی به عنوان گزینه نهایی وزارت کشور معرفی شد.

Share