اجرای نمایش چشم بندی در میدان جنگ در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت

به گزارش دیارمیرزا، رئیس اداره ارشاد رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایش به همت گروه تئاتر جهش و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، روایتگر زندگی جاناتان استرانگ ، یکی از قهرمانان ملی کشور آمریکا ، پس از اتمام جنگ ویتنام است. نمایش […]

posterبه گزارش دیارمیرزا، رئیس اداره ارشاد رشت ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایش به همت گروه تئاتر جهش و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، روایتگر زندگی جاناتان استرانگ ، یکی از قهرمانان ملی کشور آمریکا ، پس از اتمام جنگ ویتنام است. نمایش سیزده سال پس از درگذشت جاناتان و در شرف برگزاری مراسم گرامیداشت او به وقوع می پیوندد، اما زمانی که پدر و مادر وی با افتخار و منزلت داستان دلاوریهای وی را حکایت می کنند ، ناگهان همه چیز تغییر می کند و جاناتان باز می گردد… .

رضا ثقتی با اشاره به اینکه نویسنده این نمایش نیز سینا کوزانی است عنوان نمود : سینا کوزانی دارای مدرک کارشناسی تئاتر ، کارگردان و بازیگر ، تاکنون در نمایشهای متعددی از جمله رانده شدگان ، پرواز در منطقه ممنوعه ، آوازهای خسته ، مولای عشق ، سگ سوزی ، دیوید ۵۵ ساله ، سپاس از طیبه نوجوانی نجیب و زیبا و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

این مسوول افزود : کوزانی همچنین در مقام کارگردان و دستیار کارگردان  نیز نمایشهای همین نزدیکیها (دستیار کارگردان ) ، محاله فک کنی اینطوری هم ممکنه بشه ( دستیار کارگردان ) ، در ( دستیار کارگردان ) ، هیس! اون بیدار میشه ( کارگردان ) و نمایشهای یک درخت یک خانه یک راز و پریدن ماهی آزاد با پای کبوتر و بال غزال ( دستیار کارگردان ) را در کارنامه خود دارد.

وی در این باره افزود : محمد رسائلی ، مجید کاظم زاده مژدهی ، فرزادمیرزازاد ، طوبی رحمان نیا ، سینا کوزانی ، نیما اشجاری ، علیرضا واحدی ، بهرام تیغ نورد و مهسا رضا پور از بازیگران این نمایش هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان یادآور شد : نمایش چشم بندی در میدان جنگ ، از ۲۷ لغایت ۱ شهریور ساعت ۷ عصر در تماشاخانه وارش مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.

Share